Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Ronald71

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Ronald71

@ronald71

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Chatbox" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @marcel1966 ah, zal ik op letten.. Ik dacht dat het water mss te warm zou worden omdat er stoom doorheen komt, vandaar die koel elementen..

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Chatbox" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Chatbox" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Ik heb ook een elektrisch kookplaatje, maar dan begint de ketel bij 40°C als een bezetene te shaken, terwijl de ketel dat helemaal niet doet op het gaspitje.. 🤔

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Chatbox" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    Eindelijk mn eerste alcohol gestookt.. Als proef uit 4 ltr goedkope rode wijn, voordat ik met het échte werk begin..  
     20210414_155506.jpg

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    So, de sugarwash heb ik verbeterd met jullie tips, 5 ltr suikerwater eruit gehaald, en aangevuld met 5 ltr vooraf gekookt water (afgekoeld tot zo’n 30°C), 100 gr gist, 10 gr citroenzuur, kopje (afgekoeld) gekookte rijst en daarna alles goed…   Read more»

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @jaapjanjoost dankjewel, zulke filmpjes daar heb ik heel veel aan, net als jullie tips..!! 👌👍😃

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    • @psycat dat is een goeie, zo had ik het nog niet bekeken.. Die kan ik dan idd als 2e wash.. 
  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @psycat bedoeling is om de sugarmash te verdunnen, omdat ik er veels te veel suiker in gedaan heb.. En omdat het zonde is om het weg te gooien, dacht ik mooi met de ketel het mengsel te distilleren.. Jij ook…   Read more»

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @psycat die dobber heb ik nog niet, wel besteld, evenals een alcoholmeter.. Meten = weten..

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @jaapjanjoost heb er all wat rijst erin gedaan, en zodadelijk een liter of 5 suikerwater eruit halen, en er weer 5ltr vers (warm) water erin doen.. Voordat ik dat ga doen, zal ik die aanstekerproef eens doen.. En die 5…   Read more»

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @sjonnie heb je goed gezien..!! Schijnbaar heb je bij het stoken heel veel geduld nodig, dus moet ik mezelf well een beetje vermaken hè.. 😜

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @stephan well hè, je moet ut je jezelf well zo makkelijk mogelijk maken.. Vergt heel veel geduld dat stoken, dus mn eigen goed voorbereiden.. 😜

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Even voorstellen" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 antwoordde op het onderwerp "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

    @psycat dankjewel, ik ga het mengsel zeker wel ff die boost geven die jullie mij aangeraden hebben..!! 👍👌😃

  • Profielfoto van Ronald71

    Ronald71 liked forum post "Sugarwash" – 5 jaren, 2 maanden geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens