Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Steukelmoaze

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Steukelmoaze

@steukelmoaze

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Steukelmoaze

    Steukelmoaze antwoordde op het onderwerp "Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    @robbert Dank voor de reactie ondanks je mening over dit recept. Het gist zal waarschijnlijk dan in een soort rusttoestand verkeren. Ja ik las al ergens dat EC-1118 een “killergist” werd genoemd. De vraag die me eigenlijk bezig houdt: wat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Steukelmoaze

    Steukelmoaze antwoordde op het onderwerp "Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    @rinus55 Afgelopen nacht had ik de gistingsemmer al met kleedje en fleece vest ingepakt; Vandaag had ik inderdaad al gemeten dat de temperatuur een paar graden hoger was dan die van de ruimte.

  • Profielfoto van Steukelmoaze

    Steukelmoaze antwoordde op het onderwerp "Odin's Roggebrood Whisky. Tried and True Recipy" – 1 jaar, 7 maanden geleden

    Ben ook met dit recept bezig. Heb dr. Oetker bakersgist gebruikt. Tot nu toe brubbelt het waterslot goed maar ben bang dat de koudere nachttemperaturen (ca. 14°C) in mijn garage de vergisting voortijdig laten doodvallen. Als dit zou gebeuren is…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens