Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

streetrodder

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van streetrodder

@streetrodder

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van streetrodder

    streetrodder antwoordde op het onderwerp "Rum van melasse stoken" – 2 jaren, 9 maanden geleden

    @robbert dank u voor alle reacties

  • Profielfoto van streetrodder

    streetrodder antwoordde op het onderwerp "Rum van melasse stoken" – 2 jaren, 9 maanden geleden

    met het keteltje dat ik toonde kan je dus zonder de kolom best beide stoken als ik het goed begrijp.
    En alvast bedankt voor de reacties !
     

  • Profielfoto van streetrodder

    streetrodder antwoordde op het onderwerp "Rum van melasse stoken" – 2 jaren, 9 maanden geleden

    kan iemand afbeelding posten van een typische whiskey en rhumstill aub ?
     

  • Profielfoto van streetrodder

    streetrodder antwoordde op het onderwerp "Rum van melasse stoken" – 2 jaren, 9 maanden geleden

    waarvoor worden de alambiques met brede kolom onder de hoed dan specifiek voor gebruikt ?
     alambique-kolom-Viera.webp

  • Profielfoto van streetrodder

    streetrodder antwoordde op het onderwerp "Rum van melasse stoken" – 2 jaren, 9 maanden geleden

    Met welk soort alambique stook je best rum en/of whisky ?

Profielfoto Murmillo Profielfoto Wout

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens