Wel een klein trut-glaasje zeg.
?????
In 1670 waren de mensen ook niet zo groot. 🙂
1670 Voor Christus? ???
Nappie was van gemiddelde grootte, en was in 1800, 1 meter 67. In 1679 was dat ook 1.67. Nu is de man gemiddeld 1meter 80.
In de korte tijd dat ik op dit forum zit zie ik dat dit meer is dan een gewoon forum.
Één grote familie die er voor elkaar is, of het nu het beantwoorden van vragen is, lol of verdriet, echt groots, daar kunnen clubs, verenigingen en forums etc een voorbeeld aan nemen. ?
Dan zit Jan qua lengte redelijk goed 🙂
En het leuke is, iedereen heeft weer zijn/haar specialiteiten. En we kennen geen pest cultuur, we plagen wel graag maar weet je, als het er op aankomt is zelfs in het topic: rustig nu, zullen we iemand pesten?-----wordt niemand gepest!
Kijk, soort zoekt soort en we zijn stuk voor stuk idealisten die hun successen en of flaters, lief en zelfs leed delen op dit geweldige platform. En stookforum.nl maken we met zijn allen. Elke dag komt er meer info over alle denkbare onderwerpen. Een geweldige database. Positief en gericht op veiligheid en kennis. Dat is toch prachtig?! Cheers 😉
Op vrienden die we nog niet persoonlijk ontmoet hebben.
Proost alchemist, ik zit zo aan de Talisker
Proost, daar heb ik vorig jaar ook veel van gedronken. Lekker spul.
Ja zeker weten, welke heeft jou voorkeur dan?
Ik denk toch dat de storm mijn voorkeur krijgt.
Haha, misschien wat uitleg waarom ik veel Talisker gedronken heb. Ik heb vorig jaar een vijftal maanden in Zwitserland voor het werk gezeten, Talisker Skye is daar de huiswhisky geworden omdat het met name financieel interessant was met de prijzen daar 😉 de Storm heb ik al een tijdje niet gehad maar die beviel me ook.
Als je van Rokerig houdt heb ik anders nog wel wat suggesties voor je, zitten onder of rondom de prijs van een fles Storm.
Op vrienden, Familie en Geliefde.
Sköll William
talisker sky, laphroaig select ook de quarter cask is lekker. en vele andere.....