Volhouden Chris, een tijdje hydrateren zoals mijn vrouw dat zegt kan geen kwaad al zwem en vis ik liever in water ?♂️
Goed voor de lever. 🙂
water 0.0? Maaskantje spoelt de nieren door...
Ons waterhoofd moet soms ook gefilterd worden.
Met geactiveerde houtskool van Rick...
Voor vanavond. Ben benieuwd.
Edit Nim: Die is niet 0.0 want anders hoefde ik hem niet te verkleinen...Cheers man! 😉
??? en 100% bio
en Eco en zonder toevoegingen! Dat werkt gruwelijk, adverteren met iets wat er niet in zit. Wilgy Zoutvrij! ???
Tussenproduct van Whisky maken, ook zo prima te doen.
Nick wat is dat? Gistende Wort?
Ja, moet ook tussendoor proeven. Beetje gevoel krijgen tussen wort en Whisky smaken. Vooralsnog geen link kunnen leggen, wel uit het vat gehaald nu. Beetje te lang gestaan, super lichte vleug waterstofsulfide. Niet in de smaak wel in de geur. Smaak is zuur en rook, benieuwd na het stoken.
Tof! Ja ik vind de gistende wijn van de appel cider ook lekker.
Ben van het water afgestapt,en 00%drink ik niet.vandaag een hoop kippen van het leven beroofd.heb ik wel een maaskantje verdiend,en een flesje vd.mais,morgen gehakt maken.we zitten hier met ons tweetjes nog te praten over mijn zoon.dus we drinken er nog een.de Roemenen zeggen asta viata.zo is het leven.en zo is het ook.
Chris, ook al zie je het niet, ik hou een glaasje Whisky hoog nu.
Wij ook,we zitten samen een glaasje(twee flessen ) leeg te drinken.maar het leven gaat door,ik dank God dat ik zo’n goeie vrouw heb,waar ik zo veel steun en liefde van krijg.proost?