Meldingen
Alles wissen

Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Pagina 104 / 127

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

We luisteren naar muziek van Gegore Samphier en denken en drinken,met veel liefde voor elkaar,

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 619
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Die flessen van je zijn denk ik ondertussen al vervangen door een paar andere en George z'n aan zijn derde panfluit maar alsnog Proost Chris, op het leven lieve vriend ?.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja Paolo,was gezellig met z’n tweetjes.beetje rust doet ook goed,we gaan zo kippengehakt maken,dus weer lekker bezig.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Hehe klaar,twee dagen met kip bezig geweest,diepvries weer vol met gehakt kipfilet en vleugeltjes,nu een maaskantje en een van mais.

Beantwoorden
mauser
Berichten: 235
(@mauser)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ook hier in Ommen wordt het glas geheven en gedacht aan de moeilijke tijd die jullie hebben moeten doorbregen. Lieve groet en cheers kerel.

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hehe klaar,twee dagen met kip bezig geweest,diepvries weer vol met gehakt kipfilet en vleugeltjes,nu een maaskantje en een van mais.

dan heb je hem nu wel verdient...proost..

Β 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Het mooie van alles is dat mijn kelder en diepvries vol komt,en wij 90% gratis krijgen.ze komen het ons brengen.schijnbaar doen we iets goed,maar bij ons is het normaal dat we delen.geef en ontvang.Mauser het was erg moeilijk voor ons,maar we zijn er doorheen gesleept door ontzettend veel lieve mensen,ik wist niet dat wij zoveel mensen als vriend hebben door heel europa en zelfs er buiten.?op die mensen.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lekker aan de koffie.ook lekker.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 619
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Β 

Heerlijke β€˜Jeskenhofke tripel’ gekregen van mijn dochter. Ze had deze ergens uit BelgiΓ« voor me meegenomen.Β 

Op het etiket staat β€˜ drink matig, doch regelmatig’ .

IngrediΓ«nten oa mout, hop,thymus, knoflook pimpernel, bonenkruid, mirthe en hysop. Hoge gisting nagisting op fles en niet anders!Β 

En, toegegeven, een heerlijk bier ? .

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb jij weer geluk,is wel lief dat ze aan pa denkt.daarom smaakt hij zo goed,is met liefde gegeven,proost?

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 619
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ze denken altijd aan me, ik ben een rijk mens met drie super dochters?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja dat is rijkdom die helaas veel mensen niet zien.

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Vandaag een Tripel BioΒ  https://bio-brouwmaat.nl/product/tripel-bio/

Mijn eerste brouwsel met de Brewtools B40pro. Het gist heeft zich in de conical fermenter heel prettig gevoeld want ik ben op een SG van 1.002 uitgekomen wat een alcoholpercentage van 10,3% inhoudt. Tel daar nog een half % van de hergisting op fles bij op. Hij komt behoorlijk binnen maar is nu al verschrikkelijk lekker en moet nog zeker 3 maanden rijpen.

Beantwoorden
Alchemist
Berichten: 3172
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Laat m smaken. Stevig qua alcohol inderdaad.

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hij is alweer op Nick πŸ™‚

Hoewel het alcoholpercentage vrij hoog is voor een tripel is de smaak wel erg goed.Β 

Beantwoorden
Pagina 104 / 127
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?