OkΓ© jan,zo veel te beter dat het is opgelost grtj!
hallo scoozy van welke kant kom jij,niet ver van mij zeg je,en wat is niet ver? Ben nieuwsgierig ??
Β
Β
Wel Likeurtje laat ons zeggen tussen Aalst & Dendermonde π
Dank je wel Likeurtje voor het aanbod ! Ik waardeer dit! Ik zie dat Scoozy mss ook wel uit onze buurt is? Dit zou interessant kunnen worden !!
Inmiddels werkt alles goed, merci !
Β
Β
Super te lezen dat alles intussen werkt, ik heb nu een volledig uitgeklaarde stookwijn staan en ga deze woensdag denk ik door de T500 jagen en weer wat lekkere grondstof voor likeurtjes aanmaken π en dit met een lekker Rodenbachje van uwer contreien zal mij goed smaken π
Ja dat is inderdaad niet ver af,Aalst ken ik redelijk goed al dikwijls naar carnaval geweest haha en was daar leuk ook zille ?!! Ben net bezig appels aan het vergisten en daarna nog peren ook,heb zo een 50kg gekregen van kameraad die wat fruitbomen staan heeft! En volgendeweek is het druivenweek ook gekregen en denk zo een 30kg rode en ook nog eens witte,ga er wijn van maken en de peulen raki van maken,maar ga nog eens moeten kijken wat er nog bij moet voor de Griekse raki! Iemand kennis van,uitleg altijd welkom?grtj
Β
Computerfelix geen dank makker we zijn er om elkaar te helpen e,als er iets is moet je maar laten weten en alles komt goed ,dat heb je nu al ontdekt he!! Scoozy komt da kanten van Aalst niet ver van elkaar dus,maar ja we kunnen wel niet ver van elkaar zijn want het is klein he BelgiΓ« haha ?? succes met de T 500Β
Hey,Β
Ik volg deze "discussie" hier met de nodige aandacht want ik ben van de regio Ninove.
Dus ook niet ver van Aalst π en ben sinds vorige maand in bezit van een T500 voor het verstoken van zo'n Β 600 liter fruitwijn. Β Moet wel dringend eens starten maar ja druk, druk, druk ....
En de receptjes noteer ik trouwens ook al.Β
Groeten vanuit klein BelgiΓ« !!
Hey bouwkunde,er zijn er in jullie regio goed vertegenwoordigt,zou zeggen allemaal welkom! Ik zie wel dat je ook fruit gaat stoken,laat de uitslag maar komen daarna,kunnen we ook iets bij leren ??
Β
SantΓ© Scoozy !
Β
Succes, amaai nog nie .
600L ?
Β
Ik moet dit doen als een soort eerbetoon. Mijn vader was een fervent fuitwijnmaker maar is spijtig genoeg zo'n 10 maand geleden overleden. Hij wou zich ook toeleggen op het "maken van likeur" met als grondstof zijn fruitwijn. Maar hij is er spijtig genoeg niet meer toe gekomen.
Ik wil nu dit werk verder zetten.
Respect vriend ! Heel mooi gebaar ! Alle succes !
Β
Likeurtje, Chris heeft ook al een likeur van wijn gemaakt en Jan heeft er zelf nog een fles van zou heerlijk smeken misschien ook eens proberen ? Ben ook wel benieuwd hoe dat zou smaken π Aalst natuurlijk ben al meer dan 20 jaar in een Aalsterse groep dus weet wat carnaval vieren is ;). Fruit heb ik nog niet vergist omdat ik geen bronnen heb tot grote fruithoeveelheden.
Β
Bouwkunde Ninove nice mijn familie van vaders kant zijn allemaal van Ninove/outer π
Moeten eens afspreken binnenkort dan π