Chris, jij bent bejaard dan zie je de dingen anders hahaha.
Nee we zijn ons aan het opmaken voor het treffen. De spanning stijgt net als de bloedruk van Jan.
Goed verhaal Lamleggertje, met een nette correctie van raar gedrag met fruit.
WAT!!!!!!!!! BEJAARD!!!!!!!!! Kom net kijken ik heb zelfs nog geen midlifecrisis gehad.Nimrax zeg dr iets van want dat kwam wel heeeeeeel hard bij mij aan????
Inderdaad goed verwoord Lamleggertje! Verspilling van fruit zit in een klein hoekje. Dat moet inderdaad een halt worden toe geroepen!
Als Adriana de fruitschaal vult dan zeg ik altijd weet je hoeveel glaasjes dat zijn.dat is ook verspiling.
Ohjee de BBQ spanning loopt op... Bejaard. Definitie: Heeft er de nodige jaren opzitten, vol wijsheid en ervaring, waardoor men dingen anders ziet. Meer doelbewust, efficiënt en mikt het niet zo nauw... oww wat zeg ik nu weer...Cheers 😉
Ja jij ook bedankt Nimrax,dat duwtje in de rug had ik nog net nodig.een man in de bloei van zijn jaren zo onderuit halen????en dat met z’n twee.
Ojee wat heb ik nu weer gezegd, mogelijk onder invloed van drank. Ik dacht dat je bejaard was als je een 65+ kaart hebt en vrij reizen met de trein en kortingen op musea en pretparken zodat je met moeder de vrouw ook eens een verzetje hebt. Maar daarin zit ik dus fout.
Ik bied mijn nederige excuses aan alle senioren die zich niet bejaard voelen en door mijn opmerking gekwetst zijn.
Exuses aanvaard,ik wist helemaal niet dat je met 65 overal korting krijgt,ga eens navragen bij de slijter,en ik mag bij een pretpark gratis,vraag maar aan Adriana,???meer pret hoef ik niet,en de trein die gaat alleen als er geen bladeren op de rails liggen,museum heb ik als ik in het spiegel kijk s’morgens.????dus ik ben iemand op leeftijd.?
Fijn Chris kan ik met een gerust hart naar de BBQ komen. Wat is het trouwens stil vandaag op het forum.
Het is ook veel te warm om op een forum rond te hangen. Ik heb net mn zoontje uit school gehaald. Tijd voor wat lekkers.Mama zit in Amsterdam dus samen ff genieten.
Ik hoop dat je hem niet voor een vlieg aanziet na een paar glaasjes.erg leuke zoon.hoop dat zijn reactie vermogen goed is met zo’nvader
Nog een laatste oproep aan iedereen die wil genieten van lekker eten en goede drank! De grote Stookforum Barbcue is morgen al!
Laat even weten of je komt! In dit topic lees je er alles over!
http://www.stookforum.nl/thread/de-stookforum-bbq-voorbereiden/
Genoeg drank meenemen hé, het wordt dorstig weer 😀
Hoi Allemaal,
Al heel lang hobbybrouwer ben ik sinds zo'n 2 jaar ook af en toe als stoker in de weer. Met mijn waterdestillatieketeltje (gaatje in spiraal dichtgesoldeerd) van 4 liter heb ik tot nu toe gebruikt voor het produceren van Limoncello en zelfs een whisky op basis van zelfgemaakte maisch en whisky-wash. Inmiddels bijna 2 jaar oud en begint in balans te raken.
Omdat ik dit volume toch onhandig vond, heb ik recent mijn grainfather voorzien van een lambic hoed + koeler. Eerste stook gedaan, waarbij het me wel opviel dat er toch redelijk alcoholdamp ontsnapte. Vermoedelijk vanwege de plaatsing van de thermometer. Ik zal de volgende keer deze even met wat brooddeeg afdichten.
Ik ga denk ik zelf nog een kolom fabrieken, wel zo handig voor likeurtjes e.d.
Groet,
Egbert