Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 136 / 282

(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Koolmees.

(@funloving)
Active Member

Ok dank je wel!

(@yutya)
Active Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Mijn naam is Bob, getrouwd met een leuke, spontane, vrolijke thaise vrouw en al 25 jaar staat ons tweede thuis in Ayuthaya in Thailand. Afgekort Yutya (joetja) Wonen daar aan de rivier buiten de stad. Als medisch-chemisch analist opgeleid , maar nu als zelfstandige werkzaam in de reklamewereld. Stoken vanuit familie meegekregen. In mijn jeugd liep ik langs de jenever stokerijen waar mijn opa en meerdere familieleden werkten. Ben er vaak binnen geweest dus weet hoe het daar aan toeging. Helaas is er in Schiedam niet veel meer van over. Nu bijna met pensioen dus gaan we de familie traditie weer nieuw leven inblazen. Zelf weer lekkere drankjes proberen te maken die net weer iets anders smaken.

(@wiliam)
Noble Member

Welkom Bob

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bob, welkom! Geen slecht leven, zo te lezen en
leuk dat je voor deze hobby hebt gekozen,
het wordt alleen nog maar beter! Cheers man! 😉

(@nimrax)
Lid

Koolmees, ook net als ik uit de kop van NH, welkom!

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

welkom Bob,het is een virus waar je moeilijk vanaf komt.

(@socotra)
Active Member

Dag allemaal,

Ik woon in de provincie Groningen en stook al enkele jaren. De laatste tijd heb ik veel last an scherpte.Het werken met cuts is mij niet onbekend.m aar ik zal dat moeten preciseren.

Ik hou van whisky maar stook het liefst palinka van appel en van pruimen.

(@nimrax)
Lid

Heey hallo Socotra! Welkom en sterkte met de scherpte(?), mijn gevoel zegt dat je een andere gist moet proberen. Cheers man! 😉

(@wiliam)
Noble Member

Welkom Socotra

(@Anoniem)

Welkom,Socotra op het forum,palinca is van pruimen en 55%,word veel in Hongarijen en waar ik kom Roemenie gestookt.gr.Chris.

(@socotra)
Active Member

Dag Chris, ik was in Roemenië op vakantie en wij bezochten een dominee die palinka stookt van pruimen, van appels en van peren. Hij stookt bij de appels en de peren de vergiste pulp mee en noemt het allemaal palinka en verkoopt het ook. Socotra

(@janis)
Active Member

Dag allen,

Ik ben Janis en op dit forum gaan lezen vanwege mijn interesse voor zelf gemaakte producten. Na een overvloed aan druiven ben ik rode wijn gaan maken. In de tussentijd zijn appels, peren, sleedoorn en koffie gevolgd. Ik wil een eigen pot still maken en heb daar nog wat vragen over. Het gaat mij meer om de beste smaak, niet de puurste vorm van alcohol.. Gegroet! 

(@nimrax)
Lid

Hoi Janis, er is niets leukers dan een product vervaardigen die ook nog superieur is aan winkelkwaliteit. Welkom en veel succes met het maken van je eigen pot still. Cheers alvast man! 😉

(@Anoniem)

Janis welkom op het forum,ik ben ook iemand die zo veel mogenlijk zelf maakt.wat je eet ben je.gr.Chris.

Pagina 136 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?