Welkom BangShine, bij lezen van 80% Shine drinken word ik ook Bang. 😉 Wederzijds respect is hier zeker, alleen we plagen nog wel eens. Maar alleen , als men terug gaat plagen, gaan we te ver, Lummel krijgt altijd de schuld. ChrisV is de braafste en Nimrax..... @Andre zit meestal ook in het buitenland, en evds3 is België ontvlucht. (Weet alleen niet of dit voor of nadat ik van Nederland naar België ben gevlucht) Als je al wat rondgelezen hebt, Jan en Munckerik zijn onze huis dealers.
Sköll William
Welkom Jan Gerard en Bangshine,wat Wiliam zegd klopt ik ben de liefste en stang ook niet net als Lummel en Nimrax.maar 50% drink ik nog wel maar 80% laat ik staan,wens jullie veel stook plezier en geloof mij dit is een grote fam.die zeker bereid is om te helpen,ook al zijn ze soms een beetje gestoord,maar dat zal wel van dat spul komen wat ze zelf stoken?
Heeyyy William, meteen aan de nieuwe leden effe iedereen bang maken voor mij en ik doe helemaal niks... nooit. haha ..oww...ehh en ChrisV komt ook overal mee weg en Lummel is dol op experimenteren, alleen mislukt de helft altijd. Wat wel lukt is dan wel weer van onmogelijke superieure kwaliteit. En dat alcohol dementie niet stimuleert bewijst William.. Krijgt bij elk zelf gebrouwen bokbiertje er juist geheugencapaciteit bij... Cheers!! Ga voor die extra gigabyte! 😉
Ben bijna mijn hele leven overal mee weg gekomen,slimme ouwe L..L???
Goedemiddag,
Mijn naam is Rick en ik ben afkomstig uit Gelderland, uit de buurt van Arnhem. Ik houd mijzelf momenteel voornamelijk bezig met het maken van kruidenlikeuren.
Mvg, Rick
Rick welkom op het forum,gr.Chris.
Ha allemaal,
Mijn naam is Paul 61 jaar en kom uit Brabant een dorpje aan de rand van de Biesbosch.
we maakte vroeger thuis al wijn van eigen druiven en bier en nu ik wat meer tijd heb ben ik daar weer mee begonnen
maar mijn hoofdzaak is Whisky maken wat ik ook al weer heel wat jaartjes doe en heel leuk en leerzaam en vooral gezellig met vrienden is, ik koop alleen de gerst de rest doe ik zelf van het schroten tot het rijpen en opdrinken .
mijn ketel is 25 liter en van koper zo ook mijn koeler, dit alles zelf gemaakt.
als er vragen zijn hoor ik het graag en hoop op een fijne en leerzame tijd op het forum
groetjes Klomp,
Paul welkom,25ltr mooie maat,ik heb er een van 100 ltr maar stook het meeste fruit.goed bezig,gr.Chris.
Paul en Rick123, welkom!
Wat zonde, zie haast geen foto’s voorbij komen van ‘apparatuur’ van nieuwe leden. Juist leuk
Welkom Paul en Rik123,
Idd jammer om minder "apparatuur" voorbij te zien komen, altijd even apart openen en in zoemen.
Welkom Rick.
Welkom Paul.
Welkom Paul en Rik123,
Idd jammer om minder "apparatuur" voorbij te zien komen, altijd even apart openen en in zoemen.
gaat nog gebeuren