???
Ja ik werk altijd met kruiden hou niet van pillen haal nog de paddenstoelen uit het bos,etc.kan nog overleven in het wild,maar ben zelf ook nog wild.???
Welkom Heks.
Dankje wel heren,
ChrisV je weet wel als een heks met kruiden gaat werken dat het wel heel gevaarlijk word?
Heksie, kom maar effe van de week een kruidentheetje doen dan maar in Anna Paulowna.
Klik op mijn naam voor alle info 😉
Heks dat weet ik,op mijn sleutel hanger staat een heks en het heksen teken weet ik ook.lijkt op jodenster.in de mideleeuwen zouden ze mij verbrand hebben.
ChrisV gelukkig leven we niet in de middenleeuwen? maar stoken kunnen we nog steeds.
Nimrax, ik kan zomaar niet een kruidenthee komen drinken ??
Heks hou Nimrax in de gaten die heeft helemaal geen thee.?
zo ver kan mijn bezemsteel niet komen? maar ChrisV ik hou hier iedereen in de gaten?
Hoi, ik ben Jurre en woon in breda.
Ik brouw een jaar of 6 bier, en wil gaan destilleren om oa likeuren te maken. Op vakantie in Frankrijk had ik een fles 44 likeur gekocht, en die vond ik heerlijk. Die heb ik geprobeerd na te maken met vodka. was wel lekker maar was het net niet. Blijkbaar moet je dan eau de vie gebruiken.
Ik ga dus binnenkort beginnen met destileren, maar ben eerst nog op zoek naar een leuke alambiek. Dus mocht iemand nog iets in de aanbieding hebben dan hoor ik het graag.
Welkom stadsgenoot.
Welkom Jurre
Welkom Jurre.
Jurre, welkom!
Bedankt voor dit warme welkom!