Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 170 / 282

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Maar hou Nimrax en Lummel ook maar in de gaten.

Niet te doen.... 😉

Dirk, welkom!!

(@nimrax)
Lid

Hoi John, Welkom! Groetjes uit het zonnige Anna Paulowna, cheers man!

(@sjonnie54)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom hier, ik ben een enorme Texel-fan en kom er regelmatig voor een weekkje vakantie. Ik hoop dat je hier veel kunt leren en je hebt op Texel een eigen stokerij waar hele aardige mensen werken en je graag een rondleiding geven. Wist je trouwens dat Texel een eigen whisky heeft? veel plezier hier, ik ben ook een beginner maar na aanschaf ben ik al heerlijk me eigen drankjes aan het maken. GR Ron

(@johann)
Active Member

Bedankt voor het welkom.

Sjonnie, ik denk dat je de Bonte Belevenis bedoeld. Dat ken ik erg goed, ik ben er de brouwer en destillateur. ( dank je voor het compliment ;). Het destilleren daar is wel wat anders thuis kan ik lekker experimenteren. En dan kom je er achter dat er nog heel wat te leren valt.

Groeten John

(@sjonnie54)
Trusted Member

Klopt helemaal John, Ik ben daar alleen in de winkel geweest maar idd daar heb ik hem gekocht, ik ben er in juni weer en dan ga ik nog eens kijken daar. Maar dan hoeven ze jou niks meer te vertellen over whisky. Maar de stokerij die ik bedoel is de stokerij Texel in oosterend. Ze maken hier kruidendrankjes, gin en Wodka en TX-bier. Was ook leuk om te zien. Gr Ron

(@johann)
Active Member

Ik wist niet, wel stom eigenlijk, dat de TX stokerij (al) rondleidingen gaf. Ik weet inmiddels wel wat van Whisky ja. Maar zoals gezegd is thuis stoken, zeker met een Grainfather heel anders. ik ben gewend om op temperatuur te stoken en niet op vermogen zoals de Grainfather. ik heb nog niet de kans gehad om hem te gebruiken en ben dus zeer benieuwd hoe dat werkt.

Groeten John

Troet
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden