Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 170 / 282

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Maar hou Nimrax en Lummel ook maar in de gaten.

Niet te doen.... 😉

Dirk, welkom!!

(@nimrax)
Lid

Hoi John, Welkom! Groetjes uit het zonnige Anna Paulowna, cheers man!

(@sjonnie54)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom hier, ik ben een enorme Texel-fan en kom er regelmatig voor een weekkje vakantie. Ik hoop dat je hier veel kunt leren en je hebt op Texel een eigen stokerij waar hele aardige mensen werken en je graag een rondleiding geven. Wist je trouwens dat Texel een eigen whisky heeft? veel plezier hier, ik ben ook een beginner maar na aanschaf ben ik al heerlijk me eigen drankjes aan het maken. GR Ron

(@johann)
Active Member

Bedankt voor het welkom.

Sjonnie, ik denk dat je de Bonte Belevenis bedoeld. Dat ken ik erg goed, ik ben er de brouwer en destillateur. ( dank je voor het compliment ;). Het destilleren daar is wel wat anders thuis kan ik lekker experimenteren. En dan kom je er achter dat er nog heel wat te leren valt.

Groeten John

(@sjonnie54)
Trusted Member

Klopt helemaal John, Ik ben daar alleen in de winkel geweest maar idd daar heb ik hem gekocht, ik ben er in juni weer en dan ga ik nog eens kijken daar. Maar dan hoeven ze jou niks meer te vertellen over whisky. Maar de stokerij die ik bedoel is de stokerij Texel in oosterend. Ze maken hier kruidendrankjes, gin en Wodka en TX-bier. Was ook leuk om te zien. Gr Ron

(@johann)
Active Member

Ik wist niet, wel stom eigenlijk, dat de TX stokerij (al) rondleidingen gaf. Ik weet inmiddels wel wat van Whisky ja. Maar zoals gezegd is thuis stoken, zeker met een Grainfather heel anders. ik ben gewend om op temperatuur te stoken en niet op vermogen zoals de Grainfather. ik heb nog niet de kans gehad om hem te gebruiken en ben dus zeer benieuwd hoe dat werkt.

Groeten John

Troet
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Johan , ik als oude Tessselaar , opgegroeid in Zuid Eierland waar mijn vader hoofdonderwijzer was ,zal graag eens kennis met je maken . Misschien kom je ook naar de bbq op 22 juni daar kunnen we het dan eventueel nog over hebben .

Gr . Troet . ?? .

Troet
(@troet)
Reputable Member

Tesselaar ?

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

John,welkom op het forum.leuk dat je er bij bent.gr.Chris

(@wiliam)
Noble Member

Welkom John

Paolo
(@paolo)
Honorable Member

welkom Johann

Texel, heel wat jaartjes op vakantie geweest, is en blijft een prachtig eiland!

(@johann)
Active Member

Helaas zal het niet lukken om de bbq te bezoeken, misschien volgend jaar?

John

Troet
(@troet)
Reputable Member

19 -20 en21 mei zijn we op Texel misschien zien we elkaar dan .

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Goedenmiddag  ook ik wil me even voorstellen,

Mijn naam is Murmillo {Bauke 34 jaar,  waarvan er hier al meerdere zijn.}
Ik woon samen met mijn vrouw en zoontje van 2 in het mooie Overijssel. Hier heb ik als hobby wijn en spijs, sporten en nieuwe dingen ontdekken.

Brouwen, distilleren, en alle zaken is compleet nieuw voor mij. Ik ben per toeval op dit forum gekomen en lees al zo’n 2.5 maand allerlei topics en ik word steeds enthousiaster.  Ondanks dat jullie heel uitgebreid schrijven heb ik natuurlijk ook allerlei vragen. Wat mij opvalt op dit forum is dat er zo vriendelijk gecommuniceerd word wat het enorm toegankelijk maakt. Thuis word er graag een wijntje gedronken of soms een wat sterker drankje.

Zoals ik eerder beschreef is de ervaring nul. Maar de leergierigheid is groot en hoop hier veel te leren. Ik wil van start gaan met het bestellen van een vergistingsemmer {bij stookwinkel} en de appelwijn proberen. Ook hier heb ik nog enkele vragen over maar die zal ik stellen in het juiste topic. Hoop op een plezierige tijd hier.

(@nimrax)
Lid

Hoi Bauke, dankjewel voor dit geweldige compliment! Het unieke aan ons forum is dat we echt familiair met elkaar omgaan. En we hebben een enkele keer wel eens issues..zoals in het beste huwelijk. Wel doen we elkaar graag plagen op een leuke manier. Heel veel plezier hier en doe ze op die goede ideeën. Voor elk wat wils en anders hebben we nog altijd (bio) pils! Cheers man en welkom!

Pagina 170 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?