Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 188 / 282

Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Dag Pieter,

Ten eerste heel erg welkom op ons gezellige forum 

Echte stuntacties zoals je wel eens ziet hebben we eigenlijk niet. Ik vind het ook vreemd dat de prijs soms zo enorm laag gezet wordt, ver onder inkoop maar dat de voorraad dan 0 is. Vervolgens is er weer voorraad en gaat de prijs omhoog. Wat Nimrax zegt, service staat bij Stookwinkel hoog in het vaandel en je krijgt altijd de Graincoat cadeau. 

Desalniettemin komt er nu toch een aanbieding aan. Dit is omdat we vanaf volgende week 2 weken dichtgaan vanwege de zomervakantie. Het wachten in deze periode gaan we compenseren met een aantrekkelijke kortingscode. Een korting die tijdens de vakantie geleidelijk terugloopt tot de normale prijs op de dag dat we weer opengaan. Houd de site dus in de gaten! Het enige nadeel is dat je dan dus even moet wachten op de spulletjes. Maar bij de grote concurent, ik noem geen naam,  is wachten bijna standaard ?

Volgende week woensdagmiddag presenteer ik op de winkelsite en op het forum het zomervakantie kortingsplan! Een korting op alles,  behalve de cadeaubonnen uiteraard ?

(@lummel)
Famed Member

En dat zeg je nu pas? Of nu al..???  

Top marketing! Nou gaat iedereen wachten met bestellen tot woensdag. Of was dat de bedoeling?

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik ben totaal ongevoelig voor kortingen, als ik iets nodig heb haal ik dat en een hobby kost geld. Als je dan bedenkt hoeveel je bespaart aan de andere kant...tja.

(@pieter1954)
Active Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Dank voor alle positieve reacties. Leuk forum hebben jullie. Hou dat zo en laat iedereen in z'n waarde. Er zijn al genoeg afzeikfora.

Vooralsnog ga ik (nog) niet stoken alleen brouwen. Ik heb nu een alcoholbron aangeboord via mijn zoon. Hij is chef-kok en heeft ergens een vriendje die moonshiner is. Hij verkoop voor € 7,50 per liter 92%. Is dat redelijk? Op dit moment zijn 20 liter limoncello in de maak.

Dank voor de melding van de kortingscode. Dan ga ik woensdag bestellen. Een paar weekjes wachten lukt ook nog wel.

Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member

En dat zeg je nu pas? Of nu al..???  

Top marketing! Nou gaat iedereen wachten met bestellen tot woensdag. Of was dat de bedoeling?

Nee hoor, het is een teaser. Als je het nu nodig hebt ga je geen week wachten om het vervolgens nog eens 2 weken later pas geleverd te krijgen. Maar zodra het zover is hoop ik ook tijdens mijn vakantie wat te verkopen. En zo haal ik mischien wel mensen over de streep die een bepaalde aankoop soms net iets te duur vinden.

En wie weet valt de vakantiekorting wel heel erg tegen ?

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Garantie is belangrijker dan korting,heb wel eens wat meer betaald voor spullen,maar kreeg daar ook een hele goede garantie.ze kennen je meestal persoonlijk.en in die mega winkels ben je vaak gewoon een nr.daarbij heb ik nog nooit klachten gehoord over Jan.alleen klachten als hij alcoholvrij bier drinkt???

(@lummel)
Famed Member

Ik ben totaal ongevoelig voor kortingen, als ik iets nodig heb haal ik dat en een hobby kost geld. Als je dan bedenkt hoeveel je bespaart aan de andere kant...tja.

Fijn dat je dit zegt Nimrax, ik voelde me net al Lullig heb niks met de bedrijfsvoering van Jan te maken. En blijf er ook buiten. Excuses Jan en wis maar Nimrax! 

(@nimrax)
Lid

Lum, als je er op staat wil ik het best deleten, echter weet dat ik het niet schreef om jou een k^tgevoel te bezorgen of als kniert af te schilderen, absoluut niet. Ik zie in jouw postings niets kwaads of negatiefs, eerder grappig. Waarom excuses, relax man! Het is toch dikke prima zo.

(@lummel)
Famed Member

nr.daarbij heb ik nog nooit klachten gehoord over Jan.alleen klachten als hij alcoholvrij bier drinkt???

Dat is marketingtechnisch ook niet handig. Een  opticien draagt een bril, een manicure heeft prachtige nagels, een ouderling kijkt zuur en draagt een zwart pak, een hoer is geil maar stookwinkel drinkt alcoholvrije alcohol. Hahaha. 

munckerik
(@munckerik)
Lid

Ik heb hem ook alweer wat jaren, ik maak bier en whisky mash en nog nooit enig probleem gehad met de pomp. Overigens met niets van de Grainfather. Ik lees het andere forum ook en lees ook over de problemen maar herken daar niets van. Er zijn natuurlijk altijd maandagochtend modellen maar ook daar zijn oplossingen voor.

Oh ja en alcohol verkopen...... daar moeten jij en het vriendje van je zoon zich niet aan wagen. 

(@nimrax)
Lid

Okeey, ik ga iets opbiechtten: Ik moest nog rijden en ik krijg van mijn mams een Heineken 0.0. Ijskoud. Dus ik moest meteen aan Jan denken en had toen zo iets van,ik TEST het gewoon. En eerlijk is eerlijk... een dikke 2,7 het was weg te gieten bij 35graden. Nu durf ik nietmeer op de blauwe antwoord button te drukken terwijl ik dit schrijf... jullie maken me af...okeey....komt ie dan he...zucht....kleur bekennen Nim..klik...klik dan! neee......

(@lummel)
Famed Member

Een dikke 2,7???

Laat ik er dan een halve punt bij optellen en er een 3,2 van maken. Denk dat Jan iets uit te leggen heeft. Buckler is voor minder onderuit gegaan hahahah. 

(@lummel)
Famed Member

Dank voor alle positieve reacties. Leuk forum hebben jullie. Hou dat zo en laat iedereen in z'n waarde. Er zijn al genoeg afzeikfora.

Hahahah, lees het nu pas, afzeikfora?

Leuk gevonden! Bestaan ze echt? Gaat hier niet lukken want we hebben hier allemaal een glas voor onze kop. 

(@nimrax)
Lid

Ja Lummel, afzeikfora. Het schijnt extreem uniek te zijn dat we hier zo familiair met elkaar omgaan. Weer een compliment voor stookforum.
Erik, ik begrijp uit bovenstaande dat hij het juist koopt van een derde persoon via via.
Dan is 7,50 een nette onkostenvergoeding voor de suiker, gist en brandstof.
Pieter, we zijn een stookforum en iets wat huiverig bij onderwerpen als kopen of het verkopen ervan. Ligt aan ons, niet aan jou 😉

(@pieter1954)
Active Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

OK, sorry. Ik begrijp het probleem. Gevaar voor blauwe enveloppen waarschijnlijk.

Pagina 188 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?