Dankjewel voor jullie reacties! Meeste koper is gratis aangezien ik best wat mensen ken die mensen kennen?
En betreft me kunst werk ik leer van de besten: me pa en jullie natuurlijk?
Johny wat ik vergeten ben,als lid van de club mag je absoluut geen 00% bier drinken daar krijg je last mee,dan kom je voor het stookgerecht,indien dan advokaat van Lummel nemen,hadden Jan en Nimrax ook,die zijn er nog goed vanaf gekomen?
advokaat van Lummel nemen
(naar Betweter's recept, anders geld het niet. Zie topic Advocaat). (Ps. Betweter heet eigenlijk Rob maar is offline verder gegaan als Piet). Oud forumlid die veel gezelligheid en kennis bracht...haha
En Bier 0.0 kan je dus wel drinken maar NOOIT hier zeggen, je hoort dat dan nog maandenlang tot op het einde van de komende BBQ4. pfff....
Je mag zelfs geen 0.0 bier TESTen, of je moet het zelf kunnen brouwen, dan zit er nog altijd en weinig alcohol erin. Daarom zijn de heren 0.0 drinkers nog niet harder aangepakt, omdat we vermoeden dat ze gaan proberen een beter <1% Bier te brouwen.
Vooral die na zorg na zo'n miskleun is geweldig hier, al die steun. 😉
Ja is net als tbs???ik heb nooit naar de reclasering gehoefd,ze wisten ?dat ik op het goede pad bleef????
Okeey...ik HEB TBS! Ter Beschikking Stookforum. ...????
Thanks voor de tip Als ik een 0.0 ga drinken gooi ik er 1ml iets van alcohol in ?
Gister nog (bier) gehad laat ik niet zeggen hoeveel % daar in zat?
Maar ik heb daarna ook BIER gedronken omdat we hebben besloten om terug te lopen naar huis
Ik ga geen bier brouwen althans voorlopig niet
Zou niet goed zijn voor de lijn heb ook als hobby Calisthenics??
Ps die advocaat ga ik eens proberen
Echt een aanrader Johny. Als je hem voor de lange duur wilt maken is het wel aan te raden om even de 70graden aan te tikken ivm het ei.
Hallo,
Ik ben Keitje en woon in het oosten van het land. Vorig jaar in Noord Frankrijk op vakantie geweest. Waar we veel appelcider hebben gedronken, helaas valt het erg tegen om en Nederland lekker cider te vinden. Dus het idee is snel ontstaan om het zelf te gaan maken.
En wie weer in de toekomst zelf wel calvados.
Gr. Keitje.
Welkom op het forum Keitje!
Keitje, welkom! We hebben een heel mooi topic hierover:
Razendsnelle-sprankelende-appelcider-in-de-maak<klik>
En mocht de smaak een keer tegenvallen kun je het altijd nog als stookwijn distilleren.
Cheers man! 😉
Welkom Keitje,op dit mooie forum je kunt het ook een grote fam.van stokers noemen,want dat is het.