Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 213 / 282

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Cees Welkom!

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Welkom de nieuwe leden,was er even uit ziek.maar ben er weer.
En nu onder de 45%lekker he???????????????

Berichten: 5
(@tuxdelux)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Dag iedereen.
Ik zit hier al een tijdje van alles te lezen (o.a. de beginnersgids) en dat heeft me na lang twijfelen toch overhaalt om er dan toch maar eens mee te beginnen. Ik was vroeger namelijk nogal bang van het "blind worden" verhaaltje. Maar dankzij de heldere uitleg hier op het forum is het me ondertussen vrij duidelijk hoe de methanol vrij makkelijk kan scheiden.

Ik drink graag een zwaar blondje (bier), een rood wijntje (spaans, italiaans, zuid Frankrijk,... en ook af en toe een vodka, gin, limoncello en andere zoete varianten maar nooit whisky.

Op dit ogenblik heb ik nog geen materiaal behalve een alleenstaande enkele inductiekookplaat met ingebouwde temperatuurregeling.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Tuxdelux welkom.als ik van mijn eigengestookte blind moest worden zag ik al 17 jr.niets meer,dus dat valt wel mee,ik vergist zelfs met pitten en heb er soms ook ij de ketel zitten met stoken,dus zo gevaarlijk is het niet.dus ik zou maar eens goed lezen en een keteltje kopen.gr.Chris

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Tuxdelux, welkom ! Altijd fijn om te weten dat je niet alleen je zicht behoud maar ook nooit meer hoofdpijn of een zwaar hoofd na afloop. Cheers man! 😉

@ndré
Berichten: 1159
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Tudelux op dit leuke forum. Cheers??

Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom!

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Tuxdelux, je zult hier zeker je gading vinden, en met het juiste materiaal zal die stevige blonde ook geen droom blijven.

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Cees alsnog van harte welkom op dit prachtige forum 

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Van harte welkom Tuxdelux op dit forum!

aukedebier
Berichten: 320
(@aukedebier)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom tuxdelux! Goede smaak.. ik houd ook van een stevige blonde.. Ik had laastst een erg goed bier van brouwerij Dupont. 

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Dupont. 

Dat is pas innovatie, een anti aanbaklaag van Dupont na je biertje. Scheelt weer tandenpoetsen! Aub wel regelmatig flossen! 😉

Berichten: 6
(@hansgelten)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hallo allemaal, mijn naam is Hans Gelten en zojuist mezelf aangemeld voor dit forum. Sinds een jaar of 2 ben ik voor de lol en eigen gebruik begonnen met het maken van wijn en/of likeur van alles wat mijn tuin te bieden heeft :-). Afgelopen jaar heb ik 6 flessen pruimenlikeur gemaakt

...geen idee wat het alcoholpercentage is, maar smaakt goed en het jaar daarvoor heb ik een droge mede gemaakt van ~8-9 % alcohol.

Dit jaar ga ik weer mede maken

Omdat mijn vrouw en ik ook imker zijn met onze eigen bijenkasten gebruik ik hiervoor onze eigen honing. De gisting is inmiddels afgelopen en deze week wil ik de eerste overheveling doen. Hiervoor wil ik wat extra ingrediënten / kruiden toevoegen, hopelijk kunnen jullie mij informatie geven...maargoed, daar zal ik een nieuw topic voor openen.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Hans,welkom op dit leuke forum,hulp en advies genoeg hier is een grote fam.leuk je eigen bijen,de opa van Adriana had er ook in Roemenie,mijn plannen zijn om daar te gaan wonen,en dan wil ik zeker van die lieve beestjes hebben.?dus een vraag stel ze en je krijgt antwoord,en domme vragen worden nooit gesteld.(alleen door mij) gr.Chris

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Hans

Pagina 213 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?