Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 224 / 282

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Op de eerste plaats welkom.op de tweede plaats je werkt heeeel gevaarlijk.stel dat je ketel lekt dan vlieg je met je ketel en gasfles de lucht in.alcohol is zeer brandbaar.zorg dat je fles twee meter van je brander af staat.ik heb vorig jaar een goeie bekende verloren die is verbrand door ontploffing van zijn ketel.

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik voel mij verpicht om je te behoeden voor een ongeluk.dus is niet verkeerd bedoeld.

Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ik vind dat ChrisV gelijk heeft. Veiligheid is belangrijk. Ik had een aantal weken terug nog een ontplofte kolom omdat mijn thermometer eruit knalde. De hobby is leuk maar niet zonder risico's.

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Kevin, Mooie ketel, alleen vanwege de balkjes en hoogte wat instabiel. Gasbrander en ketel scheiden. Als je eens een keer een lek hebt ,en de vlam slaat over, dan ben je daar hééél blij mee. Als je nu een branddeken over je ketel moet gooien, dan valt alles om, met alle gevolgen van dien. Je recept van korenwijn i overigens altijd welkom

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Kevin, welkom!

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Hik,ik stel mij even hik voor Sinterklaas hik en mijn vriend hik Piet wij hik wensen jullie een beneveld hik Sinterklaas hik hik feest.??? mijn hik advies vraag een ketel met Kerst.hik.???

Berichten: 25
(@ronald)
Eminent Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

hallo ik ben ronald 
ik wou een jaar of 2 terug stoken al eens proberen maar het kwam er niet van  
nu heeft mijn schoonvader me een oude ketel gegeven die hij zelf vroeger gebruikte  
dus vol ijver en en met een hoop lol ben ik er aan begonnen 
maar ja als beginner loop je tegen alles en van nog wat aan  
daarom ben ik blij dat dit forum bestaat 
onder het motto oefening baart kunst.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Het is net als met koken, simpel beginnen.
Eerst een suikervergisting stoken, je kunt echt alle kanten op.
Veel plezier en welkom hier!

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ronald welkom.

Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom! Veel plezier hier.

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Ronald

@ndré
Berichten: 1160
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Ronald, Cheers, groet, @ndré??

Berichten: 125
(@knoet)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Dag allemaal

Ik ben knoet, en omdat ik whisky erg lekker vind heb ik maar besloten om een poging te wagen om het zelf te maken , ik weet rijden en whisky gaat niet echt samen, maar harley,s poetsen/repareren en whisky wel dus, is trouwens ook een hobby van mij.en ik hoop met heel veel hulp van jullie, want eigenlijk heb ik geen idee, veel mag poetsen aan me brommert , en kan ik niet eigenwijs zijn, want dat hebben de meest hier wel , de wijsheid

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Knoet, Eigenwijsheid geeft de grootste troep te drinken, of de lekkerste dranken. Als de basis er is, kan je met experimenteren, een geweldig resultaat krijgen.

Berichten: 125
(@knoet)
Estimable Member
Deelgenomen: 4 jaar geleden

Het kwam eigenlijk, was gister op zo,n Chinese wens?/ site aan het struinen, en wat zie ik handmade  rvs stookketel 20 liter voor geld ,dat ik hem daarvoor niet kan maken , zeg tegen me vrouw,, ik heb me kerstcadeau , dus die komt eraan , nu de rest nog, gaat me, met heul veul hulp lukken 

 

Pagina 224 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?