Haha je bent er al aan begonnen π
Gelijk heb je.
Β
In mijn kerstpakket zat een mooie fles (ook op rumvaten gerijpt). Dat maakt het wat makkelijker om deze te bewaren voor de wintersport.
Β
Β
1tje maar hoor, om te proeven. Ik heb eigenlijk een alcoholvrije week nu.
Β
Mooie fles, lekker dat je die in je kerstpakket aantreft! Wellicht het laatste kerstpakket voor jou. Als toekomstig ondernemer zal je hem voortaaan zelf moeten aanschaffen π
Dan zal het wel bij eigen stook blijven hahaha.
Gisteren even mijn volgraan whisky geproefd, zit nu 4 maanden in het vat. Begint mooi te kleuren en is al erg smaakvol en ondanks de 62% is hij erg zacht.
Β
Klinkt goed, nog even volhouden en hopen dat de engelen er dit keer niet teveel uit snoepen. 3 jaar is wel lang he π
Na 1 jaar is hij voor mij al klaar hoor. En de engelen.....die moeten maar ergens anders gaan snoepen dit keer.
Β
Helaas heb ik nooit vrij ik heb vrij als ik dood ben(duurt heeeeeel lang) maar ik rij kinderen met beperkigen naar school en die kunnen die klootzak niet missen.ik ben papa 2 gr.?Chris.V.
Β
Er zijn nog maar 3 plaatsen vrij, wie gaat er mee?
We kunnen wel met meer personen mee, maar dan moeten we een Bob hebben omdat er dan een 2e busje gehuurd zal moeten worden ?
Β
Ik ben mee geweest naar Zweden. Wat een ervaring en wat een leuke groep mensen! Ik ga nu niet meer mee (de zakcenten zijn op) maar ik raadt een ieder aan om dat wel te doen!
Jan hoe staan we er voorΒ ? en wie gaan er allemaal tot nu toe.
Kleine update graag.
Β
Hoi Raymond,
Jij met je collega, ijsvogel, ik en ik had vandeweek nog een aanmelding van iemand die nog niet op het forum staat voorzover ik kan zien. Daarnaast hebben 2 mensen die eerder hebben aangemeld afgezegd omdat het niet in het rooster van het werk bleek te passen.
Er is dus nog ruimte voor zeker 3 personen. Komt vast wel goed, de vorige keer moest er op het laatste moment nog een auto bij omdat er meer aanmeldingen kwamen op het laatste moment.
Ik hoop dat we net zo'n groep kunnen krijgen als de laatste keer. Anders vul ik het aan met wat bekenden van mij π Maar we gaan natuurlijk in eerste instantie voor een groep stokers!
wie willen er nog meer mee? er zijn nog drie plekken vrij dan kunnen we de tickets gaan boeken.
Het wordt een mooi tripje naar zweden met alles er op en er aan.
Het is een super trip, dat weet ik zeker.
Β
Wanneer Kunnen we de tickets gaan boeken ?
Dat kan nu hoor, het gaat sowieso door ??