Meldingen
Alles wissen

12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Pagina 7 / 7

Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Morgen neem ik de tijd en maak ik een nieuw topic aan met een hoop foto's.

Dit was een trip om nooit te vergeten, de groep die bij elkaar is gekomen zijn zoveel herinneringen rijker dat we daar de komende tijd op kunnen teren, deze groep gaan elkaar zeker nog zien en afspraken maken met elkaar het was echt een top weekend.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heel mooi dat julie hebben genoten,en weer gezond thuis zijn,jammer dat de drank op was,lijkt mij verschrikelijk,heb er vanacht niet van kunnen slapen,dan maar vlug aan het infuus ?gr.?Chris.V.

 

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Haha het zal toch niet waar zijn, zonder drank naar bed. Is mij sinds mijn jeugd niet meer gebeurd  

 

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

We hebben alles gedaan, ook weer worsten gemaakt en vlees gerookt, hottub etc.

 

Nu in de trein van schiphol naar huis zodat ik morgen je chiller kan opsturen Erik! Tenminste, het trackingnummer geeft aan dat ze er morgen zijn.

 

Het was wederom een supergezellige reis met een heel leuke groep. Deze groep komt waarschijnlijk ook naar de bbq ?

 

Een minpuntje was dat Johan niet goed heeft ingeschat hoeveel wij drinken, waardoor we op de laatste avond alle kastjes open hebben getrokken om nog bier en wijn te kunnen vinden..... jammer voor ons en voor Johan z'n omzet.

 

Maar ik heb geen spijt dat ik nu 2 keer ben geweest. Raymond maakt eerdaags een nieuw topic aan voor de foto's.

Jan wordt mijn bestelling ook deze week uitgeleverd dan ga ik vandaag de kamer maar eens opruimen en wat dingen bestellen zoals een waterfilter. 

Beantwoorden
Pagina 7 / 7
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?