Done ?
Nog een kleine 2 maanden en dan gaan we weer een ree of damhert zijn jas uittrekken ??
Wij Hebben vandaag ook geboekt Jan. en inderdaad nog twee maandjes
Ik heb geboekt! Met bagage dus net iets duurder, maar ruimte voor spullen mee terug :-).
Heel veel zin in!!!!
Nog inpak adviezen?
Β
wij hebben ook met bagage samen een koffer net voor de extra spulletjes.
Er lig daar nu veel sneeuw Heren,
Β
behoorlijk veel zelfs!
WoW prachtig!!
Β
Β
Vandaag even een uitstapje naar grootste watervallen van Zweden gemaakt.
Β
Supermooi zeg! Hoeveel graden onder nul is het nu bij jullie?
Fijn dat jullie ongeveer nu weer aan het opwarmen zijn met een goed glas Whisky he!
gaaf mooi om te zien Erik
Het is nu net rond het vriespunt Jan. Hopelijk trekt de bewolking vanavond weg want er is een verhoogde kans op noorderlicht activiteit. Morgen zelfs KP5 en dan kun je het tot in Oslo zien (maar dan moeten minstens de wolken weg zijn).
Nu een lekker biertje en een Jaegermaistertje en vanavond maken we de whisky op.
Β
Raymond jullie gaan genieten in april, jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Β
Nog een mooi plaatje omdat het kan ?
Onder de waterval.
Wanneer en aan wie moeten we de reis betalen?
Had ik al gezegd dat ik er heel veel zin in heb?
Je krijgt de factuur binnenkort van Johan toegemaild, ik geef hem jullie mailadres.
Β
Ik heb er ook heel veel zin in ?
Met hoeveel Pers gaan we Jan ?
Β
Op dit moment zijn er pas 4 + Johan, dat zijn er 5. In de bus kunnen in totaal 9 personen. Maar dat ging de vorige keer net zo, toen kwamen we op het laatst op 11 personen en moest er nog een auto bij π En als er niets bijkomt neem ik gewoon nog wat familie mee π Of ik plaats een berichtje op de facebook pagina.... Maar het liefst heb ik mensen van het forum natuurlijk!
Dus voor alle lezers, we hebben nog plek voor 3 personen!!!