Meldingen
Alles wissen

12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Pagina 4 / 7

Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Om jullie over te halen mee te gaan heb ik hier nog wat extra fotootjes van de laatste stookreis in november πŸ˜‰

Zie eerste post in dit topic voor het programma.

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Sweet memories πŸ™‚

Β 

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Mooi he, ik heb er ook echt weer zin in. Ik probeer nog wat mensen mee te krijgen want hier is het een beetje stilletjes πŸ˜‰ Heb vooral weer zin in de whisky tasting bij Mackmyra inΒ SmΓΆgen πŸ™‚

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De reis is nu in principe volgeboekt, er gaan nog wat mensen van een andere groep mee met dezelfde interesses. Mochten er toch nog meer mensen meewillen dan kan dat met een huurauto erbij, net als in november. Slaapplaatsen zijn er genoeg.

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ijsvogel, ik geef Johan het mailadres door dat bekend is in je forumaccount. Ik weet even niet zeker welk winkelaccount bij jou hoort en of het hetzelfde mailadres is.

Van Raymond heb ik nog even de naam en het mailadres nodig van zijn reisgenoot.Β 

Geven jullie dat even door op [email protected]Β ?

Dan ontvangen jullie de factuur van Johan en zit ik er verder niet tussen.

Het is nu aftellen!Β 

Β 

Β 

Beantwoorden
Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoop dat we niet insneeuwen en ze genoeg whiskey in huis hebben om warm te blijven, foto is van 21 uur geleden.

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Johan heeft een goede tracktor en onder zijn bus heeft hij banden met spikes ?. Ook in november hadden we sneeuw, het is ongelofelijk hoe die zweden de wegen schoon houden. Niet te vergelijken met het gepruts in nederland als er eens sneeuw valt

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Inmiddels is de groep gegroeid naar 12 personen en zal er dus een 2e auto zijn. Als er nog meer bijkomen hebben we 2 damherten nodig, of we vangen een Eland ??

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Mag ik hem dan zelf schieten? Staat nog op mijn lijst naar zelfstandig kunnen bestaan en een test daarvan.

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

? Johan vertelde dat de jacht op elanden sterk gereguleerd is, als er een wordt geschoten moet je hem delen met iedereen binnen de jagersvereniging uit die regio. Als we een eland zouden kunnen regelen zal het een gekweekte zijn ben ik bang. We hebben er overigens wel een gezien in het wild.

Beantwoorden
Berichten: 6767
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb zojuist gehoord dat de groep die met ons meegaat bestaat uit een club afkomstig vanΒ  http://woestegoesting.be/

Mensen die houden van goed eten dus, nu maar hopen dat ze ook van Whisky houden ? ik heb het vermoeden dat er een hoop culinair gespreksstof zal zijn, gaat leuk worden ??

Beantwoorden
Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Net de rekening betaald, Ben er bijna klaar voor nog wat lange onderbroeken kopen hahahaha.

Beantwoorden
dumo
Berichten: 1210
 dumo
(@dumo)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Hoy,

ik had er er dolgraag willen bijzijn, maar het gaat helaas niet lukken.

het zal voor n'en volgende keer zijn.

amuseer jullie.

grts.

Dumo

Β 

Β 

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Betaald. Ik kijk er erg naar uit. Is het inpakadvies gericht op bittere koude, dus ski kleren aan of is naar verwachting de temperatuur al wat hoger volgende maand?

Β 

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ok top πŸ™‚

Β 

Beantwoorden
Pagina 4 / 7
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?