Meldingen
Alles wissen

Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Pagina 1 / 6

Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Op 4 April krijgen we bezoek van Imake, dat is het moederbedrijf dat onder andere de merken Still Spirits en Grainfather voert. Zij willen naast een bezoek aan Stookwinkel ook graag mensen ontmoeten die thuis stoken. Dit hoeft niet met hun aparatuur te zijn! Ze willen inzicht krijgen hoe mensen nu stoken, waarom ze bepaalde dingen op hun manier doen enz.. Zij willen zo inzicht krijgen in de behoeftes en daar hun product ontwikkeling op aanpassen. Neem bijvoorbeeld de Gin Basket die nu in ontwikkeling is, dat is oa een idee geweest dat Munckerik heeft aangedragen! Goede ideeen worden zeer serieus genomen.

Mocht je het leuk vinden, ze zijn van 4 tot en met 7 April in Nederland. Dit mag dus gewoon bij jou thuis, maar als je dat liever niet hebt kan het ook gewoon in een cafe!

Vind je het leuk om je steentje bij te dragen aan perfecte productontwikkeling? Geeft het aan mij door en ik breng je in contact voor een afspraak! 

Beantwoorden
79 reacties
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Stokers uit Belgie mogen zich natuurlijk ook aanmelden! Ze schrijven net dat ze eigenlijk zo veel mogelijk mensen willen ontmoeten in de tijd dat ze hier zijn.

Beantwoorden
Berichten: 1657
 Piet
(@betweter)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Wat leuk dat Erik het idee van de GIN Basket heeft aangedragen.

Ik had het ook wel leuk gevonden om te horen dat ik de T500 op dit forum heb geintroduceerd en alle voordelen en mogelijkheden heb uitgelegd, net als naderhand de Grainfather.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoi Betweter, dat is ook zeker zo! Ik dacht dat dat al wel eens ter sprake was gekomen. Maar dat staat los van de productontwikkeling. Trouwens, ze willen ook in duitsland mensen bezoeken, tot noorwegen aan toe toe! Dus mocht je het leuk vinden dan wil ik je het mailadres wel even geven!

 

 

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Klopt Rob, nav jouw promotie ben ik tot aanschaf van een T500 overgegaan.

 

Ik zou het best leuk vinden om de mensen van Imake te ontmoeten maar mijn huidige (werk/werkeloos) situatie is zo onduidelijk dat ik niet weet of ik al dan niet tijd kan vrijmaken. Ik houd de ontwikkelingen hier in de gaten en zodra eea duidelijk is probeer ik aan te haken (als dat dan nog mogelijk is)

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Dat is zeker goed! Ze maken een reis door europa, en proberen zoveel mogelijk mensen te bezoeken. Tegen de tijd dat ze hier zijn gaan ze kijken wat de beste volgorde is voor het bezoek en worden de data's en tijdstippen gepland. 

Mocht blijken dat er heel veel mensen mee willen doen dan wordt het bezoek gewoon verlengd. Ze hechten zeer veel waarde aan de meningen van de gebruikers. 

Dus iedereen mag meedoen, ook mensen die zelf een ketel hebben gebouwd. Kun jij ze bijvoorbeeld overtuigen waarom jij een thumper gebruikt? Wellicht dat er zoiets ook ontwikkeld gaat worden.

Beantwoorden
Berichten: 1657
 Piet
(@betweter)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Wat mag je van zo'n bezoek van "imake"verwachten en met hoeveel personen komen ze bij je thuis? Wordt er gefilmd, etc. ?

Ik woon in een klein dorpje in Duitsland waar mensen graag alles van je willen weten. Sinds kort weet men dat ik mijn bier zelf brouw wat ook in Duitsland is toegestaan, mits je het bij de autoriteiten aanmeld.

Omdat ik bij bezoeken van Duitse kennissen en/of buren ook mijn likeuren presenteer, heb ik ze  verteld dat ik mijn alcohol meestal in de Hauptstrasse koop.

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Saskia Thornton, een jonge meid die hoofd is van marketing en product ontwikkeling komt samen met de oprichter van Imake bij je op bezoek. een informeel praatje waarbij je laat zien wat je doet. Er komt geen camera aan te pas. En wat ze al aangeven, het mag ook bij een cafe bij je in de buurt als dat prettiger voelt maar het leukste is natuurlijk als je ook wat kunt laten zien.

Ik zal zo de mail even posten, dan kun je er beter een beeld bij vormen

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hi Jan,

Very nice to meet you!

The purpose of the visit is to really just looking to meet with people to speak about the products and trends in your market so that it helps us ensure our products are relevant (rather than a sales call). At Imake we do a lot of research and development which feeds into our new product development process. We are also very interested in meeting with Dutch distillers to understand who they are and how they are using products so we can identify new product and market opportunities.

If you have any customers that wouldn’t mind speaking with us we would very much appreciate your help getting in contact with them. Would just be a causal 1 hour meeting where we ask all about distilling. Ideally we like to meet people in their homes (so we get some context to the hobby and how they use products), but are happy to meet at a café nearby if that is more comfortable.

We are going to be in Holland so if you are around during the 4th, 5th, 6th, or 7th of April please let me know if you have time to meet with us.

Best regards,

Beantwoorden
Berichten: 1657
 Piet
(@betweter)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jan, zet mij maar op de lijst, je hebt, als het goed is, mijn adres.

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Top! Ik ga het doorgeven!

Beantwoorden
Berichten: 261
(@gerdy)
Reputable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Stokers uit Belgie mogen zich natuurlijk ook aanmelden! Ze schrijven net dat ze eigenlijk zo veel mogelijk mensen willen ontmoeten in de tijd dat ze hier zijn.

 zijn er hier mss veel op dit forum ?(heb er nog weinig tegen gekomen) en van mij kunnen ze niet veel leren,ik heb gewoon een snel kookpot.mijn grote ketel gebruik ik niet omdat ik eerst een rok nog moet bouwen. en een gasleiding rondde ketel,omdat ik niet meer wil verwarmen onderaan.

mvg, gerdy

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoi Gerdy, Ik weet niet precies hoeveel Belgen er op het forum zijn. Dumo en John Doe zijn sowieso flink actief op het forum en beiden van Belgie. En wat klanten betreft gaan we steeds meer naar de 50% Nederland en 50% Belgie. als je dat vertaald naar aantal inwoners dan is Belgie eigenlijk beter vertegenwoordigd dan Nederland! Dus ik denk dat er op het forum ook meer Belgen aanwezig zijn dan we denken.

Beantwoorden
Berichten: 28
(@macsaor)
Eminent Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Ik zou graag de mensen van T 500 en Grainfather hier in Heerenveen willen uitnodigen om zo meer inzicht te kunnen krijgen hoe ik tot (nog) betere producten kan geraken.

Vriendelijke groeten,

Mac Saor.

 

Beantwoorden
Berichten: 1657
 Piet
(@betweter)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hallo Mac Saor, ik bezit zowel de T500 als ook de Grainfather en beide ketels hebben voor mij geen geheimen meer.

Het heeft dus voor mij persoonlijk geen zin om af te reizen naar Heerenveen.

Mocht je bij mij willen gaan kijken, dan kan dat. Stuur dan wel even een pb-tje om verder te communiseren.

 

Beantwoorden
Pagina 1 / 6
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?