Meldingen
Alles wissen

Imake, de fabrikant van de T500 en de Grainfather komt bij jou op bezoek (als je dat wilt)

Pagina 6 / 6

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Stookforum bij mij is alles mogenlijk als ze interesse heben zijn ze van harte welkom,mijn tel nr,staat ergens op de site,gr.?Chris.V

Beantwoorden
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Hoi Henk,Β 

Leuk dat het zo gezellig was. het zijn ook heel leuke mensen! Peter is gewoon een hele goede ondernemer, van een klein winkeltje in een klein nieuw zeelands plaatsje uitgroeien tot een wereldwijd bedrijf, echt veel respect!

Ook Saskia is een heel toegeweid persoon. Ook de contactpersonen waar ik mijn spullen bestel beschrijven Peter als een geweldige man, een betere baas kun je volgens hen niet wensen.

Heel leuk ook dat ze op deze manier een kijkje komen nemen bij een deel van de uiteindelijke doelgroep, de thuisstokers aan de andere kant van de wereld πŸ™‚

Β 

Β 

Beantwoorden
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Hoi Chris, dat zal dan voor de volgende keer worden. Volgens mij zouden ze vandaag naar Engeland vertrekken om het Europesche magazijn te bezoeken πŸ™‚

Β 

Β 

Beantwoorden
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ok ik had het te laat gezien,heb het erg druk gehad,maar op de site staat ergens mijn nr.als je me ergens voor nodig hebt mag je mij gerust bellen als je het nr niet vind dan zet ik het er op nieuw op.gr ?Chris.V.

Beantwoorden
(@sirolf)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Is er ivm de doorontwikkeling hiervan nog iets geweten?

Beantwoorden
Pagina 6 / 6
Deel:

Β©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?