En binnen? En belangrijker nog... werkt het?
Nee nog niet binnen....duurt wel paar weken..hij ligt op het vliegveld daar ergens in Verweggistan te wachten tot hij ingeladen wordt π
Ik wacht geduldig. Dank voor je reactie!
Het werkt. Ik heb dezelfde om alambiek te stoken met de T500 en het werkt goed. Wordt wat warm, maar gaat door. Staat, wanneer de ketel opgewarmd is, tussen de 600 en 900 Watt ( zie ik op de app) Β Is wel onnauwkeurig kwa draaiknop, maar who cares. Β Ik ben tevreden, even, voor β¬12,00 incl verzenden.
Β
Ik heb dus dezelfde als xlr8. https://s.click.aliexpress.com/e/NKG0evhA Werkt perfect. 2 keer gebruikt naar volle tevredenheid. Met de omhoog en omlaag knop lees je op het ene scherm het voltage en op het andere scherm op hoeveel procent je dimt
Top Erik-Jan daarmee help je weer wat mensen vooruit.
De mijne is nog steeds onderweg?? zou die bij de bagageband gebruikt worden?
Β
maar wellicht hebben jullie dan ook al info voor schema? Hoeveel tijd full power of vanaf begin xx% vertel eens hoe doen jullie dat?
@Murmillo, tsja samen moeten we het elkaar makkelijker maken he. En in het begin doe ik hem op 100% en zodra hij begint te druppelen regel ik hem naar benee. Eerst op 50% en als de tijd vordert naar 40%
Zo is dat! Ieder zijn keus, maar elkaar helpen is maar een klein gebaar.Β
Ik gebruik deze nu ook. Perfect ding!
Hij is binnen ? even open geschroefd en wat zie ik drie aderige kabel waarvan aarde (geel groen) niet is aangesloten, gewoon niet gebruikt afgeknipt. Zal niet uitmaken want hij doet het maar toch.....
Wil je een foto maken, ook van de binnenzijde. Een losliggende aarde is levensgevaarlijk. De combinatie stroom/water/alcoholdampen kan een aardige knal geven. Ongeaarde apparaten horen niet thuis in de keuken. Ga meteen mijn regelaar openschroeven morgen.
Β
Ik heb een T500 boiler staan, nieuw met barstje in de voet. Wist niet goed wat ik er mee moest. Maar ik heb nu bedacht dat ik ga testen om er een Grainfather controller aan te hangen. Dat is immers ook een vermogensregelaar en nog met bluetooth ookΒ π het element van de Grainfather en de T500 is nagenoeg hetzelfde.
De temperatuurprobe kan mischien wel in het gaatje van de condensor. Je kunt dan gewoon stoken op vermogen en regelen met de Grainfather app. Alleen de pompfunctie vervalt dan.
Β
hierbij de foto van binnenkant hier zie je dat aarde draad in afgeknipt naast blauw bruin
Benieuwd of dat lukt ??