Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 17 / 29

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb wat stookwijn gefilterd,die gooi ik straks bij 5 ltr gestookte en zoet hem aan tot likeur.

70ltr kersen,?zeef op de bodem en de stookwijn in een laken.de pitjes liggen op de bodem van het vergistings vat.

De Roemeense vrouwtjes vinden kersenlikeur lekker,maar Chris is wel zo slim dat hij niet 28% wordt.dat word 38-40%?anders lig ik onder de tafel met mijn palinca van 50% en maken ze er misbruik van?

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Je spreekt zeker uit ervaring???

Beantwoorden
Paolo
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Waar kunnen we tekenen? 

Beantwoorden
(@Anoniem)

Ja dat kan ik wel zeggen,?dan zeggen ze s’morgens dingen waar ik niets van af weet?

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Haha dat is grappig.

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member

Ja wat wil je met twee mooie vrouwen...en een palinka van 50 %... allemaal heftig voor een 60 plusser?

Beantwoorden
(@Anoniem)

Eerste liter 65% uit dit vat,ik had gedacht dat het meer % was,de palinca was 75% maar daar had ik suiker bij gedaan.afwachten wat de ketel opbrengt.liever wat minder en goed.heb net een palinca gepakt voor de verkoudigheid en een biertje voor? o ja voor het niezen,(vocht verlies)?

Beantwoorden
(@Anoniem)

Ja Murmillo ik zit vaak met twee vrouwen in het weekeinde,en daar verlies ik het van,krijg ik ze s’morgens weer op mijn donder van iets wat volgens mij gelogen is?

Beantwoorden
Paolo
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Wat een prachtig kleurtje dekbedovertrek Chris....... ik zou ook op m’n donder krijgen als mijn vrouw een i.p.v. witte een paars gekleurd dekbed zag ??

Beantwoorden
(@Anoniem)

Het voordeel als dat droog is en doe het terug op bed en Adriana vraagd heb je gedronken,kan ik zeggen,nee schat het dekbed ruikt zo??
Het vervolg:
Schuimt goed ondanks de  scheut plantaardige olie.
Zo de ketel weer dicht,en nu wachten op het straaltje.Keuken papier voor event.schuim dat mee kan komen.heb wat slaolie in de ketel gedaan tegen schuim,maar evengoed keukenrol.loopt met mooi straaltje gas wat terug gedraaid.3.5ltr hij is nu 50%Mijn asistent stokenDe eerste 5ltr gemiddeld 50 %,komt nog 50% uit de ketelDe eerste 5ltr gemiddeld 50 %,komt nog 50% uit de ketel4 ltr van 40%Suiker er bij en 0.7ltr stookwijn.en nu naar buiten vannacht 4 gr.morgen warm is nu ongeveer 35%

Beantwoorden
(@Anoniem)

Heb helaas de ketel bij 30% uit moeten zetten,moest dringend een probleempje oplossen.maar heb er 10 ltr.van 45% uit gehaald.morgen nieuwe dag.nieuwe kansen.

Beantwoorden
(@Anoniem)

Ga nu wat palinca drinken,leven is hard.?morgen weer achter de ketel?wat heb ik een mooi leven.?

Beantwoorden
(@Anoniem)

Ik heb een heel druk leven en werk 365 dagen per jaar,rij kinderen naar school ben mantelzorger,maar leef mijn leven zoals ik wil,alles wat ik doe dat doe ik met liefde geld interesseert mij niet wij geven veel en krijgen veel ik leef naar de regels van de natuur,stoken is een onderdeel van mijn leven,net als de rest,ik ben heel rijk we hebben veel echte vrienden en goeie fam.het maakt mij gelukkig als mijn overbuurvrouw mij gebak brengt mijn buurvrouw ons eten geeft we maken voor iedereen tijd,geven veel en krijgen veel,de knuffel van kinderen die ik rij zijn voor mij goud,de complimenten die ik van ouders krijg doen mij goed,maar mijn buurman die zegt Chris jij bent een aparte Nederlander zet mij aan het denken.jij bent anders dan de rest.ik zie veel door mijn werk,met geld koop je geen liefde met een lief woord en een knuffel wel.het is offtopic maar wel waar ik van hou kost je niets,
Zo de ketel weer aan ben flink verkouden maar dat houd mij niet tegen,ben nu benieuwd wat er uit komt.ik heb er nu veel schillen bij zitten kijken of dat invloed heeft op de drank.
Ik dacht dat ik 10 ltr.had gisteren maar zijn er 11.dus valt nog mee.
Omdat ik nu ook kersenpitten in de ketel heb,laat ik de ketel wat langer open staan,en gooi ik wat meer voorloop weg.

Beantwoorden
(@Anoniem)

Zo is weer dicht zal wel zo gaan lopen,het koelvat heb ik gisteravond half leeggepompt in een paar grote emmers het water was weer mooi koud.zo kan ik twee keer stoken vandaag

Mijn stookhok,heeft mijn schoonbroertje voor mij gemaakt,zit droog en geen alc.dampen
Daar is het weer,de voorloop.
Het start weer net als gisteren met 60% maar bleef gisteren ook lang op 60 en 50% dus komt goed.
50% en mooi helder 3ltr klaar.

Beantwoorden
(@Anoniem)

Dat is ook het enige meet instrument,de alc.meter. de rest is oren ogen en neus.
5 ltr.klaar gemiddeld 55% ik wil de drank op 50 %laten schijnt lekkerder te zijn.
Ik heb deze keer het lepeltje zonnebloem olie vergeten dus komt er schuim mee,daarom gebruik ik altijd keukenpapierIets wat mij nog nooit gebeurd is de druk te hoog in de ketel of de kookzak naar boven gekomen,bij mijn ketel komt dan het bovenstuk naar boven dus gas dicht,controleren en weer aan het bovenstuk zit met polenta geplakt dus kan niets gebeuren,en mijn gasfles en brander kan ik veilig aan.... Inmiddels loopt hij weer.

Heb nu 10ltr van ongeveer 50%zit nu op 30%stook door tot 20%Dat gaat in de volgende ketel
Die gekke tuinmuis rende net over mijn klompen,die rent de hele tijd hier rond polenta te eten,volgens mij is ze bezopen ik heb net die polenta met stookwijn in de tuin gegooid???

Beantwoorden
Pagina 17 / 29
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?