Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 18 / 29

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ketel was te vol.maar zo zie je dat een overdruk ventiel geen overbodige luxe is.ik heb die kersen wild laten vergisten en zonder suiker,laatst waren we er over bezich of er dan minder alcohol in je stookwijn zit,volgens wat ik nu concludeer is dat inderdaad zo,mij maakt het niets uit om dat ik er genoeg uit krijg maar ik denk dat het per stook 3 lrt zeker uitmaakt.
En wie waakt er weer over mijn drank? : Nikita !

Β 

Nu klaar 10ltr van ongeveer 55% en 1.5 van 25% die gaat in de volgende stook.nu komt het moeilijke kookzak uit de ketel halen om uit te lekken en de kokende rest uit de ketel halen zonder mij te verbranden

Als er iemand is die een pauselijk dekbed overtrek zoekt zacht prijsje en het is voor jou,is met apart aroma alleen vrouwen vallen er snel onder in slaap

Beantwoorden
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Perfect gedaan weer, ouwe reus! πŸ™‚

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Mooi kleurtje ook!

Β 

Beantwoorden
(@Anoniem)

Murmillo dekbed overtrek is nog te koop.heb inmiddels weer 5 ltr.?Β 

Beantwoorden
(@Anoniem)

wat heb ik een lieve vrouw komt met twee kratten maaskantje naar huis,ik koop nooit bier altijd zij.ik ben aan het zoeken naar nog zo’n vrouw.krijg ik 4 kratten???

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member

Ik heb al vaker gezegd dat je een bofkont bent... het is je gegunt...

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Lekker hoor!

Beantwoorden
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Chris is zwaar verkouden en is eindelijk eens
vroeg naar bed gegaan in "kutom"-modus...
Bijbehorende tekst:
[17:54, 9/21/2019] Chris V: Ik ben kapot ze hebben gelukkig twee kratten maaskantje gehaald?
[18:11, 9/21/2019] Chris V: 9 ltr van 55% ben kapot 8 uur is lang achter de ketel maar ik ben tevreden.morgen verder,maar ik denk een ketel.de rest volgende week.ben flink verkouden dus beetje op de rem en morgen bbq

Jaaaahh....ziet er lekker uit!

Beantwoorden
(@richard)
Active Member

Stook je alleen fruit of ook wel eens granen.ik kan namelijk aan gerst komen (boeren in de familie)
Alleen moet ik het dan wel zelf mout en.dat een uitdaging op zich

Beantwoorden
(@Anoniem)

Stook meestal fruit kan ik makkelik aan komen,bijna voor niets.

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Beterschap Chris. Je bent vanmorgen toch niet gaan werken he?

Beantwoorden
Paolo
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Luister nu een keer naar me Chris. Gewoon paar dagen bed in en je laten verwennen met een kippensoep ( kinine, dat weet je wel). Afhankelijk waar je dan de kip vandaan hebt heb je er ook antibiotica in ?.

maar, beterschap lieve vriend ???

Beantwoorden
(@Anoniem)

Heb vandaag gewerkt,kan de kinderen niet in de steek laten.de rest verklaart mij voor gek,maar dat ben ik ook.zit nu lekker aan een biertje,heb een droge strot om dat ik door de mond moet ademen.weekeinde vrij en gebruik zelfgemaakte dennenappelsiroop,gaat wel over ik was voor 5-6 jaar terug ook verkouden.ook zo erg.de ouwe is eigenwijs en taai?bedank voor jullie bezorgdheid.

Beantwoorden
(@Anoniem)

Heb die van kersen eens geproefd,is een beetje bitter,dat komt door de kersen.waren hele zwarte met een sterke smaak.als ik alles gestookt heb,stook ik de hele opbrengst nog een keer en gooi er wat sinas jus bij.Jan en Lummel hebben morellen gestookt die hebben niet zo’n sterke smaak,maar komt wel goed.

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Chris, ben je op vakantie? Je bent zo stl de laatste tijd ?

Beantwoorden
Pagina 18 / 29
Deel:

Β©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?