Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 20 / 29

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lespaul ondertussen dat ik zit te stoken is Adriana in een strakke legging naar het bos met de kabouters aan het onderhandelen Β over paddenstoelen,we krijgen er zo elk jaar ongeveer 100 kilo.???Ik zit weer heerlijk achter de ketel heb nu 10 ltr.en komt nog altijd 80% ben blij dat ik niet meer ziek ben en weer kan roken en stoken.de drank smaakt na de tweede keer lekkerder.maar ik weet het pas zeker als hij op drinksterkte is.het waren heel zwarte kersen met een hele sterke smaak.na de eerste keer stoken niet echt lekker.

Beantwoorden
(@Anoniem)

Zo, die heb ik wel verdiend !

Beantwoorden
Ed
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Chris stook je altijd meerdere keren of alleen nu die van de kersen omdat hij de eerste keer niet lekken was .

Beantwoorden
(@Anoniem)

Normaal stook ik een keer,maar deze kersen hadden echt een hele sterke smaak.die waren zo zwart als teer.na de eerste keer vond ik het niet lekker.ik heb nu 10 ltr van 85% 5 ltr van 80% en 2.5-3 ltr van 40% ik heb straks 30 ltr water klaargezet zo dat dat de zelfde themp.krijgt als de drank,ik ben net klaar met stoken en ga het nu verdunnen naar 40% dat doe ik met gewoon kraanwater.en dan proeven.het beste is als je over een of twee weken proefd.maar ik ben nieuwschierig.morgen slivovits.?

Beantwoorden
(@Anoniem)

48 flesjes van 0.70 vol met 45% Chris is moe en tevreden,morgen op mijn gemak pruimen stoken.en woensdag mais koken,de rest vd week naar het bos,paddenstoelen plukken,salade van spitskool maken.hebben ook nog een kist savooienkool gekregen.en ik weet niet wat nog meer,lauriere blad pepers paprica scharrel eieren.nog mooie armband van versage gekregen om dat ik zo lief ben.wel van een ander vrouw.mijn hond Nikita heeft een stuk gerookte ree gejat.slim beest had het grootste gepakt.als beloning bot gekregen,?vreemd maar waar.

Beantwoorden
Ed
 Ed
(@vered)
Trusted Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Een drukke werkdag geweest vandaag....en de rest van de week ook lees ik …. fijn dat je weer terug hersteld bent ….Β 

Beantwoorden
(@Anoniem)

Ben normaal ook nooit ziek.ben altijd bezich,ook Adriana.stil zitten is niets voor ons,maar we vinden het samen leuk,zij stimuleerd mij ook met stoken,komt ook met fruit naar huis of regeld iets,ook inmaken kaasmaken etc.vinden we samen leuk om te doen onze kelder en diepvriezers puilen uit,zeker voor 6 mnd.vooraad.maar we krijgen ook veel groentes en fruit gratis,vers vlees tegen spotprijzen ree voor €3.00 per kilo.dus dan ben je gek als je naar de super gaat.voor de kersttafel is gezorgd???

Beantwoorden
(@Anoniem)

Getest na 0.5 liter moet verder testen.

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Lespaul ondertussen dat ik zit te stoken is Adriana in een strakke legging naar het bos met de kabouters aan het onderhandelen Β over paddenstoelen,we krijgen er zo elk jaar ongeveer 100 kilo.???

Ben wel nieuwsgierig wat die strakke legging opgeleverd heeft. Hier doen die K kabouters nix meer...

Beantwoorden
(@Anoniem)

20 kg.paddenstoelen?er staan er genoeg weer daarvoor is prima

Beantwoorden
(@Anoniem)

Β 
Gisteren halve liter geprobeerd.zacht en goed,vanmorgen niet blind of kater.dadelijk pruimen stoken?

Beantwoorden
(@Anoniem)

Vandaag de pruimen gestookt 10 ltr van 45% uit 45 ltr stookwijn.dus ben tevreden.mischien morgen mais koken.

Beantwoorden
Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Weer mooie foto's. Leuk om te zien dat je ook zo,n Jan en Nim, fan bent. πŸ˜‰

Beantwoorden
Topic starter
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Bauke, je ogen zijn top! (Chris denkt: wat lullen die nou?) haha

Beantwoorden
(@lespaul)
Reputable Member

ik zou er toch wat anders neerhangen....

Ja ik ben nog uit de tijd van BB en Sophia Loren..en daar hoef ik ook geen actuele foto van...?

Beantwoorden
Pagina 20 / 29
Deel:

Β©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?