Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Anderling

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Anderling

@anderling

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Anderling

    Anderling vind forumbericht "Anderling stelt zich voor" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @gerard01 Oef! dat klinkt niet goed. Ik hoop dat een expert hier op het forum je misschien verder kan helpen. Mogelijk kan de dome er makkelijker af als het geheel weer is afgekoeld?36 graden aan de bovenkant van de dome…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @theresa Interessante link, die ga ik zeker nog eens doorlezen

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @dutchie078 Vandaag komt de postbode bij me langs. Helaas heb ik pas vrijdag de tijd om uit te pakken en de boel te reinigen. Daarna heb ik 6 liter vergist druivensap (uit de tuin vd buren) om twee keer een…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @murmillo  Dank!

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @mau Dankje! Genieten ga ik zeker doen!

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @gerard01 Dankje! Leuk dat je een t-500 hebt met de dome en condenser ook nog erbij. Dan kan je heel veel kanten uit!

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @bewust Dank voor je vriendelijke woorden. Ik heb wel zitten denken over zelfbouw, maar dan moet ik mezelf eerst een aantal vaardigheden bijbrengen. Misschien later eens…

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling antwoordde op het onderwerp "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    @ndre thanks!
     

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling vind forumbericht "Anderling stelt zich voor" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling vind forumbericht "Anderling stelt zich voor" – leuk 2 jaren geleden

  • Profielfoto van Anderling

    Anderling posted a new topic "Anderling stelt zich voor" – 2 jaren geleden

    Beste mensen op het stookforum, na een tijdje als anonieme gast te hebben rondgesnuffeld op dit prachtige forum ben ik lid geworden en probeer een leuke bijdrage te gaan leveren.   Ik ben begonnen met het maken van appelcider uit…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens