Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Aton

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Aton

@aton

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @murmillo Je mag altijd voor je beurt praten. Ik leer graag. Het leek me ook al een “domme” vraag, maar die zijn er niet. Dus toch maar gepost. Restant gaat dan toch maar het putje in, dank voor je snelle…   Read more»

  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert De walnoten zijn uitgestookt en ik heb 1/3 achtergehouden. Als ik nu invertsuiker aan ga maken, kan ik dan in plaats van water ook het gefilterde restant uit de stookketel gebruiken. Hier zit nog zoveel geur en kleur aan….   Read more»

  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 1" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Dank, vandaag 3,7 kilo (in de dop) lokale walnoot op de kop getikt. We gaan eea proberen, dat is het beste om te leren.

  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 2" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Beste Robbert, op welk alcoholpercentage kom je uit bij het eindproduct? Zit dit rond de 50%, klopt dat?
    Groet, Ton

  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 1" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @rumo Dank, vandaag 3,7 kilo (in de dop) lokale walnoot op de kop getikt. We gaan eea proberen, dat is het beste om te leren.

  • Profielfoto van Aton

    Aton antwoordde op het onderwerp "walnoot likeur 1" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert Beste Robbert, is er ook likeur te maken van rijpe walnoten? Ik bedoel eigenlijk, wat gaat het verschil in smaak worden? Ik ben beginneling en zag op het laatst dat er onrijpe in je recept staat. Zou graag hiermee…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens