Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

BroekGinWaterland

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van BroekGinWaterland

@broekginwaterland

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland liked forum post "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @mellowstiller dank je leuk om te zien inderdaad

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland liked forum post "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @pikketanus allereerst een stomme vraag, ik wil een foto toevoegen van mijn ketel, gewoon ter illustratie. Hoe voeg je een foto toe aan een berichtje?? Daarnaast heb ik de ketel de afgelopen dagen grondig schoongemaakt, er zat bovenin een groene aanslag…   Read more»

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @rumo  leuke vraag Vorig jaar winter stond ik op het ijs….het was koud terwijl we een borrel dronken hadden de buurman en ik het over het thuiswerken achter de laptop en het vele turen naar een schermpje op teams o.i.d…   Read more»

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland liked forum post "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland liked forum post "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    @robbert jeetje wat een super uitgebreid antwoord. Dank. Ik kan aan de slag zo te lezen

  • Profielfoto van BroekGinWaterland

    BroekGinWaterland posted a new topic "Even voorstellen" – 4 jaren, 5 maanden geleden

    Hoi ik ben Bart, afgelopen jaar een cursus gedaan om Gin te stoken. samen met buurman een stookketel gekocht. Echter het stond bij de buurman in de schuur en de tijd was beperkt. Buurman is inmiddels gestopt en het keteltje…   Read more»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens