Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Haegsch Wijndomein

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Haegsch Wijndomein

@haegsch-wijndomein

Dank voor acceptatie. Meteen maar n vraag. Heeft ooit iemand druiven of appelhout gebruikt om whisky of andere drankjes mee te kleuren en geuren zo ja hoe waren de ervaringen…zacht, medium of zwaar getoast? Bekijken
  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Haegsch Wijndomein

    Haegsch Wijndomein antwoordde op het onderwerp "Whisky van walnoten" – 1 jaar, 9 maanden geleden

    @alchemist dank voor je duidelijke verhaal. Dat gaat hem dus NIET worden door t gebrek aan suiker. Misschien proberen met tamme kastanjes. Die vind ik hier ook heel veel.

  • Profielfoto van Haegsch Wijndomein

    Haegsch Wijndomein antwoordde op het onderwerp "Whisky van walnoten" – 1 jaar, 9 maanden geleden

    @alchemist 👍👍

  • Profielfoto van Haegsch Wijndomein

    Haegsch Wijndomein antwoordde op het onderwerp "Whisky van walnoten" – 1 jaar, 9 maanden geleden

    • @lemmy ga ik zeker proberen 🤣 😀 
  • Profielfoto van Haegsch Wijndomein

    Haegsch Wijndomein posted a new topic "Whisky van walnoten" – 1 jaar, 9 maanden geleden

    Heeft iemand ooit whisky van walnoten gemaakt? Ik denk noten kraken pureren in de keuken machine. Water en gist toevoegen eventueel wat suiker toevoegen voor hoger alcoholpercentage te krijgen voor de mash. Laten vergisten. Filteren en twee maal stoken. Erna…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Haegsch Wijndomein

    Haegsch Wijndomein heeft een update geplaatst 5 jaren, 5 maanden geleden

    Dank voor acceptatie. Meteen maar n vraag. Heeft ooit iemand druiven of appelhout gebruikt om whisky of andere drankjes mee te kleuren en geuren zo ja hoe waren de ervaringen…zacht, medium of zwaar getoast?

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

  • Murmillo

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens