Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

MrGhost74

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van MrGhost74

@mrghost74

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "Iemand belang bij een distilleerketel van Hooghout?" – leuk 4 maanden geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "Iemand belang bij een distilleerketel van Hooghout?" – 4 maanden, 1 week geleden

    @dirtbag dat is idd een speciale tafel om je eigen spul op te zetten.. zonde eigelijk om te gaan gebruiken.

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 posted a new topic "Iemand belang bij een distilleerketel van Hooghout?" – 4 maanden, 1 week geleden

    Als iemand nog een “keteltje” zoekt..sla je slag zou ik zeggen 😉 voor mij net iets te groot.https://www.onlineveilingmeester.nl/nl/veilingen/8524/kavels

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "1e keer mede gemaakt." – leuk 3 jaren, 1 maand geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "1e keer mede gemaakt." – 3 jaren, 1 maand geleden

    @murmillo Laat je vooral niet triggeren. Het is idd een probeersel.  een volgende keer zal ik het zeker anders doen. zal ter zijner tijd update geven over wat het resultaat is. note: is begonnen als idee om een gedeelte te…   Meer lezen»

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 posted a new topic "1e keer mede gemaakt." – 3 jaren, 1 maand geleden

    Bij deze even leesvoer voor jullie over mijn poging tot het maken van mede. Ik heb op 8 nov. 2022 (een poging tot) mede gemaakt met behulp van deze handleiding: De bereiding (10 liter mede) Tijdens de gisting wordt de…   Meer lezen»

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    @alchemist dank je,
    ik probeer eerst maar eens een rum te maken 😉
    en als ik meer ervaring heb zal ik vast meer richting de Bacardi komen.
    het is nu nog echt proberen Verwijderde link

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    @frank
    ja heb hem gekocht. bij de bekende chinees op het www. (Wish)
    Ketel | Wish
     
    jij ook veel succes en plezier gewenst met deze hobby

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    @bazz dank je en gaat zeker goed komen.

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    @notna dank je

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "FF voorstellen wel zo netjes toch.." – 4 jaren geleden

    bij deze een foto van mijn keteltje
     thumbnail-1.jpeg

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – 4 jaren geleden

    @alchemist ik heb een inductiekookplaat aangeschaft om de warmte beter te kunnen regelen hiervoor. Bacardi is idd wat ik normaal drink maar als er uit mijn eigen stook een andere smaak uitkomt die ik ook lekker vind dan is dat…   Meer lezen»

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – 4 jaren geleden

    @alchemist zal deze batch dan eerst mooi zijn gang laten gaan en het gebruiken om ervaring met destilleren op te doen. en ja wie weet wat er uit komt. volgende keer maar ff beter op de verhoudingen letten. #leermomentje1  …   Meer lezen»

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – leuk 4 jaren geleden

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 antwoordde op het onderwerp "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – 4 jaren geleden

    Wat raden jullie mij aan om nu te doen?
    helft eruit halen en bij vullen met water of????

  • Profielfoto van MrGhost74

    MrGhost74 vind forumbericht "melasse/rietsuiker en hoeveelheid water" – leuk 4 jaren geleden

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 2 dagen geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 6 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 1 week geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens