Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Nicolaas

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Nicolaas

@nicolaas

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Glazen kolom" – 7 maanden, 4 weken geleden

    Mijn advies, maximaal 30 a 35 euro. Ik heb zelf een dergelijke installatie voor kleine batches om neutraal te maken en bereik daarmee ca 92 % ABV. Je moet wel even de moeite nemen om met een dergelijke installatie te…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Grainfather G70² en destilleren" – 1 jaar, 1 maand geleden

    @tropical  Hi Tropical, ik kom jaarlijks op Bonaire voor een langere periode. Ik heb ervaring met zo wel bier brouwen als stoken. Stuur mij een PB, met je e-mail adres dan kunnen we misschien in November/December 2025 als ik op…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumo …ik zal binnenkort een mooi recept voor een kruidenbitter plaatsen. Ik ben in afwachting nog van de Alsem want die ontbrak in mijn voorraad. Mvg Nicolaas

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @rumo 
    “hoezo”? Regio Amsterdam…geen Amsterdam. Je maakt overigens leuke topics Rumo…ik zal binnenkort ook eens wat plaatsen. Mvg Nicolaas

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    Deze ketel dus
     IMG_0485.jpeg

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    En nog een andere ketel, gemaakt van een boiler

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    En nog een ketel
     IMG_0649.jpeg

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    Hierbij een van mijn zelfbouw ketels
     IMG_4160.jpeg

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Flessen ?" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    Ik gebruik de lege flessen van Zuidam jenever. Ik drink het zelf niet maar krijg ze van kennissen. Dit zijn transparante 1 liter flessen waarvan je de etiketten kun afweken en daarna voor je eigen drank kunt gebruiken.

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    @bewust …halllo Bewust…wij kennen elkaar al van het DD forum denk ik… ik zal na 5 berichtjes wat foto’s plaatsen van de ketels. Mvg Nicolaas

  • Profielfoto van Nicolaas

    Nicolaas antwoordde op het onderwerp "Even voorstellen" – 2 jaren, 11 maanden geleden

    Even kort voorstellen “Nicolaas” omgeving Amsterdam Randstad. Sommigen op dit forum (o.a. Marca en Murmillo), kennen mij ook van het Dutch Distillers Forum. Ik stook al zo’n 8 jaar met goede resultaten op basis van zelfgeconstrueerde ketels aangevuld met spullen…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 14 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens