Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

PaulG

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van PaulG

@paulg

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden." – 5 dagen, 1 uur geleden

    @botanicalnz Afgunstig neen. Maar wonen in een land waar je voor eigen gebruik mag stoken … het geeft rust, dat zou ik fijn vinden. Hier in Spanje is het ook illegaal. Geniet van de kennis die hier op het forum…   Lees verder»

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Alchemist's verzameling van likeurrecepten" – 2 maanden geleden

    @alchemist Hey, vraagje, heb je deze oude literatuur betreft recepten, digitaal (ttz ingescande versie) ? Groeten, Paul.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Jenever" – 2 maanden, 1 week geleden

    @alchemist  Heel mooi opzoekwerk. Leuk weergegeven, die prachtige geschiedenis. Kijk al uit naar de recepten.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Limoncello van kersen" – 3 maanden, 4 weken geleden

    Zoeken naar …
     il_794xN.2721886643_qmgy.jpg

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Limoncello van kersen" – 3 maanden, 4 weken geleden

    Met kersen ken in niet. Met frambozen: Frambocello en met sinaasappel en mandarijnen: Arancello. Even googelen en je komt er wel uit. 

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "hoe de fijnstook verdelen ( eerste keer)" – 4 maanden, 2 weken geleden

    Hey, Ook nog een fancy voorstelling van cuts.
    https://thebrewmechanic.com/distilling-cuts-chart/
    Groeten en succes,
    Paul

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Hoe gaat het bij jullie het vergistingsvat in?" – 5 maanden, 1 week geleden

    @cosmoscar Lekker weer hê, hier vandaag aan de CDS. Groeten uit La Linea. Paul.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Zoveel smaken gemaakt" – 7 maanden, 1 week geleden

    Mooi resultaat. En als je de gegevens en foto’s wens te bewaren van je realisaties is NOTION een gratis leuke applicatie.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    @psycat Bedankt voor de info

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    OH, mijn overgrootmoe was tegen elke vorm die afweek van miswijn. Ik heb dadels in mijn tuin maar geen vijgen. (Ik zit hier wel aan de bron) Rijpe vijgen kosten hier 5,9 Euro de kilo. Moet ik wat met kunnen…   Meer lezen»

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    @psycat Ik ken Biska helemaal niet. Wel benieuwd om het eens te maken.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    Dit heb ik gevonden. Hopelijk helpt het je verder… Basisrecept Biska (klassiek Motovun)Voor 1 liter eindproductIngrediënten1 liter komovica / rakija (40–45%)25–30 g maretakblaadjes (droog, zonder bessen)2–3 takjes rozemarijn4–5 salieblaadjes2–3 laurierblaadjes1 tl honing of suiker (optioneel, enkel voor zachtere smaak)Bereiding1. Doe…   [Verder lezen]

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    Misschien niet aan de hier ( ben nieuweling )  heeft iemand. kennis van Boukha recepten ?
     
     

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    Ik ken het brouwsel helemaal niet. Maar ben bezorgt als het de gezondheid kan schaden.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    @robbert Dat klinkt veel beter.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Het Biska geheim?" – 9 maanden, 1 week geleden

    @mana Ik zou toch voorzichtig zijn. Groeit in ronde, groenblijvende bollen in de takken van bomen.Heeft leerachtige, ovaal-ronde bladeren.Bessen zijn wit en kleverig (giftig voor mensen, maar vogels eten ze).Bloeit in de winter, vaak op kale takken goed zichtbaar.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @murmillo Bedankt

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @rumo Bedankt voor de info. Paul.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @ndre Bedankt.

  • Profielfoto van PaulG

    PaulG antwoordde op het onderwerp "Nieuw lid." – 1 jaar, 2 maanden geleden

    @robbert Bedankt voor de info, Groeten Paul.

  • Meer laden
Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 2 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens