Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Thomas Aquinas

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Thomas Aquinas

@thomas-aquinas

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @notna zou dit een goede “start set” zijn denk je? https://www.marktplaats.nl/v/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m1832172968-complete-destilleerketel-set

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @murmillo thanks!

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @alchemist had hele gave spullekes gezien. Denk dat het misschien een goed idee is om bescheiden te beginnen, met een 5 liter opstelling. Alambiek dus waarschijnlijk. En pas wanneer ik het dan een beetje onder de knie heb, opschalen.

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @rumo haha! Mensenkennis, das mooi. Ik ben inderdaad iemand die wel hard van stapel kan lopen. Ik weet dat het verstandig is om klein te starten en te experimenteren maar zat al te loeren naar ketels die niet zouden misstaan…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @ndre thanks!

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas antwoordde op het onderwerp "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    @alchemist Voorzover ik tot nu toe begrepen heb is het destilleren van rum geen moeilijk proces. Misschien is het leuk om daarmee te beginnen, aangezien er een clubje van stookforum samen mee van start lijkt te gaan kan ik misschien…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Thomas Aquinas

    Thomas Aquinas posted a new topic "Nieuwe stoker" – 4 jaren, 1 maand geleden

    Hoi! Ik ben Thomas, ik woon op het randje van Brabant, naast de Betuwe, en ben van plan om lekkere dingen te gaan maken in mijn achtertuin. Ik heb de introductiehandleiding gelezen en overweeg op de melasse afhaal dagen langs…   Meer lezen»

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • Een newbee

    Door The_Bergdraeck 19 uur geleden

  • schoonmaken

    Door knoet 5 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 6 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 2 weken geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens