Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

Wessel

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van Wessel

@wessel

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van Wessel

    Wessel antwoordde op het onderwerp "Wodka van aardappelen" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    Nog vergeten te vragen hoeveel water per 10 kg aardappelen

  • Profielfoto van Wessel

    Wessel antwoordde op het onderwerp "Wodka van aardappelen" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    @robbert bedankt voor je antwoord. Ik heb een grainfather g40 zou ik daar de aardappelen ook in kunnen maischen met mout?. Raakt het dan niet verstopt. Hoe doen jullie dat?. Moeten de aardappelen pure zijn tijdens het maischen?. Ik dacht…   Meer lezen»

  • Profielfoto van Wessel

    Wessel antwoordde op het onderwerp "Wodka van aardappelen" – 1 jaar, 4 maanden geleden

    wat is de maisch temp is dat 73 voor aardappelen om de zetmeel om te zetten in vergistbare suikers? Samen met mout.

  • Profielfoto van Wessel

    Wessel antwoordde op het onderwerp "Alle vragen en antwoorden betreft de T500 mogen hier!" – 1 jaar, 5 maanden geleden

    Goedendag allemaal ik ben van plan om een T500 93% alcohol ketel aan te schaffen. Nu is mijn vraag waar kan ik in het nederlands uitleg van de ketel vinden ?.
     
    Mvg
     
    Wessel

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 5 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens