Stookforum
  • HOME
  • STOOKWINKEL

WouterD

Minder tonen Meer tonen
Profielfoto van WouterD

@wouterd

  • Activiteit
  • Profiel
  • Vrienden 0
  • Groepen 0
  • Forums
  • Persoonlijk
  • Vermeldingen
  • Favorieten
  • Vrienden
  • Groepen
  • Profielfoto van WouterD

    WouterD antwoordde op het onderwerp "Pruimen" – 11 maanden, 1 week geleden

    @robbert Nou na 2 weken staan, na pitten verwijderen, suiker, pectinase en 24 uur later bakkersgist was de opbrengst bij uiteindelijk 90 graden exact nul.
    Wat heb ik fout gedaan? Het ruikt wel naar wijn maar evengoed niets.

  • Profielfoto van WouterD

    WouterD antwoordde op het onderwerp "Pruimen" – 11 maanden, 1 week geleden

    @jaap-van-ganswijk Jaap, nou na 2 weken staan en verhittend tot 90 graden uiteindelijk was de opbrengst nul. Het ruikt wel naar wijn maar er komt niets uit. Wat voor gist moet erbij? Ik heb regulier bakkersgist gebruikt. Naast een zakje…   Meer lezen»

  • Profielfoto van WouterD

    WouterD antwoordde op het onderwerp "Pruimen" – 11 maanden, 3 weken geleden

    @robbert Ok, dit is voor mij de eerste keer dat ik dit onderneem. Ik heb wel 5 gram pectinase toegevoegd en 24 uur later natte gist, het heeft ook gerezen zo te zien aan de 5 a 10 cm niveau…   Meer lezen»

  • Profielfoto van WouterD

    WouterD antwoordde op het onderwerp "Pruimen" – 11 maanden, 3 weken geleden

    @robbert is het erg als het niet gekookt heeft?

Profielfoto sexysnowman

Registreer nu!

Wie is online?

 Op dit moment zijn er geen leden online

Nieuwste topics

  • schoonmaken

    Door knoet 3 dagen geleden

  • Hoi stook collegas, alhoe wlel ik beginner ben!

    Door Rino3.5 4 dagen geleden

  • Vin de noix

    Door Psycat 1 week geleden

  • Ok, even voorstellen en wat ik probeer te bereiden.

    Door Botanicalnz 1 week geleden

  • Weer eens aan de gang na bijna een jaar .

    Door Robbert 2 weken geleden

©2026 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Lost your password?

Je gegevens vergeten?

Ik herinner mijn gegevens