Meldingen
Alles wissen

Wat voor borrel drink je nu of ga je drinken?

Pagina 117 / 127

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Nee geen varkenspoten.ik eet niet zo veel varken.maar jij was ook goed bezich zo te zien.ik heb alleen wat kruiden gemalen en ?? beetje weekeinde gehad.wat bezoek maar niet gewerkt.heb ik ook af en toe nodig.de diepvrijzers zitten prop vol staan min.400 glazen inmaak siropen gerookt vlees en drank.nu langzaam komt de rust.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Jij houd toch altijd van authentiek Chris, foei geen poot in de erwtensoep. Toegegeven slecht voor m’n cholesterol maar zoooo lekker?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb ook hoog cholestorol dus eet zo min mogenlijk vet,daarbij een haan moet niet dik zijn.daarom drink ik ook bloedverdunners die ik zelf stook????

Beantwoorden
Berichten: 334
(@lespaul)
Reputable Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Mijn cholesterol is 5.5. Ik begin de dag met 2 gekookte eieren.. Mijn vriendin is 17 jaar  jonger misschien heeft dat een positieve invloed......?

 In mijn snert zitten wel varkens poten en staarten anders is het geen snert..

Ja ik kook graag, maar niet voor mij alleen. Maar vindt het heerlijk wanneer de kinderen en kleinkinderen komen om voor hun uitgebreid te koken en samen te genieten van hun aanwezigheid en mijn eigen gestookte drankjes. 

Het leven is goed....

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ik denk dat ik ook maar eens aan een jongere vrouw moet...... als ik dat zo hoor van Chris en LesPaul aan de andere kant, mijn vrouw is iets ouder en wil En kan toch niet zonder haar en dat na 44 jaar samen?.

Mijn vrouw en het leven is goed...

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Mijn cholestorol is mooi stabiel.goed eten en drinken doen we graag,maar ik hou niet van vet.ik weeg 74 - 75 kg.daar ben ik blij mee Adriana is 32 jr jonger dan mij met een goed figuur dus dat wil ik voor mij ook houden.we koken ook voor bezoek wat we ook vaak hebben.wat je eet ben je,ik geniet van mijn leven en zo moet het ook.ik wil gezond 105 worden.

Beantwoorden
Berichten: 9
(@brouwer)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Gisteren een auto-ongeluk gehad: Klapte iemand bij me achterop. Niks met onze gezondheid gelukkig 🙂  Vandaag alles met zijn verzekering geregeld: Volledige vergoeding en de rust is wedergekeerd in huize Brouwer. Tijd voor een afzakkertje: dat breekt zo lekker de week 🙂 

Op onze gezondheid! 🙂

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

gelukkig ben je er goed vanaf gekomen ?.

Dat ziet er goed uit. Mooie collectie ???.

Beantwoorden
Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Gelukkig ben je er goed vanaf gekomen. 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Gelukig had je die flessen niet in het kofferbak.? maar belangrijk geen letsel.ik rij taxi dus kom regelmatig idioten tegen op de weg.ik denk altijd thuis wachten ze op mij,maar op die idioot wachten ook ouders partner of kinderen.dat vergeten ze.en dat voor twee min.die ze mischien sneller zijn.ik sta op tijd op.

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Oude GEUZE BOON à l'Ancienne, 2016/2017, een zure malse lambiek, 7% in een 37.5 cl fles, met kurken stop. Houdbaar tot ,jawel, 16-10-2038. Heb er nog een 3 tal staan, zal dus moeten doordrinken. Overigens de Marriage is ook aanwezig. (En bijhalen is nog steeds mogelijk. 🙂

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Keizer Karel robijn rood. 8.5% houdbaar tot 27-08-2019. (tis mar un getal (vandaag 08-11-2019)) Beter dan toen hij "vers" was. Het valt me op dat bieren die snel vervallen, niet mijn ding zijn. Niet altijd slecht, maar zeker niet het beste. Die van hierboven is 3 keer beter, terwijl ze zeggen, "naar elke fles smaakt bier het beter". Maar ze zeggen ook dat des te meer je drinkt, de potentiele partners ook mooier worden. 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Na gisteren 9 uur en 600 km.gereden te hebben voor mijn baas.koffie,geen echte zin in drank,mijn lieve vrouwje had al mijn eten en een biertje voor mij klaar staan.geen zin in bier,half uur later bezoek dus wel zin in een borrel,ik kan die mensen niet alleen laten drinken.? dus bier en palinca,dus weer teut.vanmorgen komt mijn overbuurman is een vriend van mij dus weer een paar borrels.nu maar wachten op het volgende bezoek.???

Beantwoorden
Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Faro Lambic van Lindemans, zoet zuur. Gezoet met Kandijsuiker. Heeft er al iemand de lijst van Nederlands bieren en/of Belgische bieren gekopieerd, en dan een voor een alles afstrepen?  

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Palinca en maaskantje.ja zeg het maar ALWEER.

Beantwoorden
Pagina 117 / 127
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?