Meldingen
Alles wissen

Rietsuiker melasse behoefte, update 27 okt 2020. Er is nieuwe voorraad!

Pagina 20 / 22

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

🙂

Beantwoorden
@ndré
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jan bedankt voor de melasse, ik ga een poging doen om er iets lekkers van te stoken.

Cheers alvast, groet @ndré??

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Mocht er nog over zijn (ik lees namelijk dat er wel wat gereserveerd is, maar  niet opgehaald) dan wil ik ook graag 10 of 20 liter. Bij bevestiging dat ik nog kan bestellen maak ik direct het geld over. 

Afhalen geen probleem.

Groeten "Sems"

Sems, goed nieuws! De 60 liter van Patricia zou door een misverstand op de lijst zijn gekomen, ze heeft het niet nodig. Je kunt dus nog melasse kopen. Hoeveel heb je nodig? 

Beantwoorden
 DonQ
(@donq)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Dan wil ik ook toch wel 20 liter. Wanneer ik die ophaal, kan ik dan ook een reguliere bestelling eraan toevoegen?

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Hoi Donq,

Dan reserveer ik nu 20,0 liter. De melasse is niet aan een website bestelling toe te voegen. Dat kan cash of met een tikkie bij afhalen, of vooraf overmaken als je dat makkelijker vind. De betaalgegevens staan op de 1e pagina van dit topic.

Als je nou Nog wat kleine dingetjes uit de shop nodig hebt en die wil je dan meteen meenemen dan kun je die wel online bestellen en kortingscode "afhalen" gebruiken.dan krijg je de verzendkosten weer terug als korting

Voor afhalen, ik ben er van maandag tm vrijdag van 8.00 tot 13.00

Beantwoorden
 DonQ
(@donq)
Eminent Member

Mooi, dan zal ik de code "afhalen" bij mijn bestelling gebruiken en geef ik genoeg tijd om deze voor te bereiden, en uiteraard zal ik zodadelijk €40 overmaken naar het rekeningnummer vermeld in de eerste post voor de melasse.

Beantwoorden
@ndré
(@ndre)
Noble Member

Een duo, kijken wat het word.

Groet, @ndré??

Beantwoorden
 Sems
(@sems)
Active Member

Sems, goed nieuws! De 60 liter van Patricia zou door een misverstand op de lijst zijn gekomen, ze heeft het niet nodig. Je kunt dus nog melasse kopen. Hoeveel heb je nodig? 

Dat is mooi.

Ik wil het eerst wel met 1 vaatje proberen, maar 2 kan ook als er niet meer gegadigden zijn.. Wat spreken we af qua afhalen en betalen? Ik kan deze week eventueel donderdag nog naar Deventer rijden, anders ben ik na 1 augustus weer beschikbaar. Dan heb ik alle tijd.

groeten "Sems"

Beantwoorden
@ndré
(@ndre)
Noble Member

Mijn tonnen met melasse vergisten als een gek, het knettert in de kamer??

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Hoi Sems, 

Zoals afgesproken houd ik 1 vaatje voor je achter! Betaling kan gewoon contant bij afhalen.

Groetjes,

Jan

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Hier gaat mijn vaatje heel kalm. Het vaatje dat ik zaterdagmorgen heb neergezet bubbelt al die tijd op een zelfde snelheid, maar wel heel rustig. Komt zeker goed!

Beantwoorden
@ndré
(@ndre)
Noble Member

Kan het zijn dat de melasse na 3 dagen al is uit gegist?
eerste 2 dagen ontzettend hard gegaan, nu af en toe nog een bubbeltje.

Groet, @ndré

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Op de achtergrond is hij nog niet helemaal uitvergist maar het heftige gedeelte is voorbij. Alle vergistingen verlopen anders. Bij jou 3 dagen heftig, bij mij een week heel sloom en nog bezig. Laat het nog een week of 2 staan voor je het afstookt. Dan is het echt uitvergist.

Beantwoorden
(@manus)
Active Member

Hallo medestokers.

Ik zou graag een 10 liter verpakking melasse willen hebben.
Is verzenden eventueel een mogelijkheid?

Groet, Manus

Beantwoorden
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member

Dag Manus, die is er nog wel hoor. Zie je kans hem op te halen in Deventer? Opsturen is vrij zwaar. Maar zou voor 1 Can wel kunnen. Binnen nederland 7,00 naar Belgie 10,00 verzenden.

Beantwoorden
Pagina 20 / 22
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?