Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 144 / 282

(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Gerco.

(@wiliam)
Noble Member

Welkom Hans.

ScS
(@sarges)
Estimable Member

Welkom Hans, dat is een aardige opstelling zo. De vermogensregelaar ook aangepast zie ik 🙂 , ik heb een digitale met draaiknop en werkt prima. Alleen even de stekker aanpassen en prima regelaartje.

pazz
 pazz
(@pazz)
Eminent Member

Welkom Hans en proost. Ooit heb ik ook zo'n ketel, maar nu nog niet want ben de stookkunst aan het bestuderen. Waarom een dubbele condenser?

evds3
(@evds)
Noble Member

welkom hans

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Hans,welkom dat deeg gebruik ik nog altijd om af te dichten,zal ik ook wel blijven doen tot mijn dood,ik werk heeeel primitief en dat doe ik ook bewust,voor mij is dat sport,de instalatie die je hebt is prachtig.je bent goed bezich,en welkom bij de fam.gr.Chris.

(@Anoniem)

Hans,welkom dat deeg gebruik ik nog altijd om af te dichten,zal ik ook wel blijven doen tot mijn dood,ik werk heeeel primitief en dat doe ik ook bewust,voor mij is dat sport,de instalatie die je hebt is prachtig.je bent goed bezich,en welkom bij de fam.gr.Chris.

(@Anoniem)

ScS
(@sarges)
Estimable Member

Je bent wel erg enthousiast met welkom heten Chris of werkt de borrel nog zoveel door dat ik 3dubbel zie 🙂

(@Anoniem)

Nee er ging iet fout,krijg heel moeilijk contact met het forum.als ik intoets dan valt het weer weg ik denk dat de bvd mij dwars zit.??

ScS
(@sarges)
Estimable Member

Heeft volgens mij te maken met de grote van een topic. Dit icm de server kan het wel even duren voordat het een en ander geladen of verwerkt is/kan worden.

@ndré
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Welkom allemaal die ik gemist heb.

Ben bezig met een whisky dieet en ben al 3 weken kwijt. Cheers. Groet, @ndré??

(@Anoniem)

@ndre dan heb je niets gemist???? 

@ndré
(@ndre)
Noble Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Gelukkig Chris, eerst het forum buiten westen, nu gelukkig weer opgelapt??.

Groeten, @ndré??

TH
(@th)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gegroet Stokers,
Na enige tijd als anonieme gast te hebben gelezen op het stookforum is het nu toch echt om een account aan te maken. De DDOS affaire en mijn hopeloze pogingen in die periode toegang te krijgen tot de recepten, avonturen en ongein van al de vaste forumleden maakte mij wel duidelijk dat ik maar beter gewoon lid kan worden... Dan kan ik als beginnende stoker ook gewoon mijn vragen stellen zonder te hopen dat een ander ze voor mij stelt.

Mijn thuisbasis ligt in nabij de duinen van Noord-Holland alhoewel ik Zeeuwse roots heb. Stoken doe ik nu een paar maanden met een T500 en de alambiek op dezelfde ketel. Deze laatste ben ik een beetje aan het op- en ombouwen zodat ik hier ook gin mee kan maken. Een vermogensregelaar is ook gemaakt met behulp van het forum en onze Chinese postorder vrienden.

Hiervoor, in een ver verleden (ik van 1970), heb ik ook wel bier en wijn gemaakt. Het afgelopen najaar zijn al de appels, druiven en de vlierbessen uit mijn moestuin in de gistton verdwenen. Ik denk dat ik nu meer fruit nodig heb op de tuin...

Met het product uit de T500 heb ik wat ge-experimenteerd met macereren van diverse kruiden en bessen. Sommige hiervan waren succesvol en anderen uiteraard complete bocht..., gelukkig kan het meeste gewoon weer gerecycled worden. Ik blijf het moeilijk vinden om eigen gestookte drank te verspillen.

tot later
Tycho

Pagina 144 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?