Welkom Bauke, wijn en spijzen zijn we gek op. De meeste (denk allemaal) hier op het forum zijn ook gek op mooie vrouwen. Toch ook niet onbelangrijk dacht ik zo.
Bauke welkom,op dit inderdaad leuke forum.het is inderdaad waar wat Lummel zegt,drank,eten,en mooie vrouwen,dat we elkaar soms voor de gek houden is waar,maar ik doe zo iets niet,met 67 ben je serieus.?en denk er eens over om naar de bbq te komen van het forum.gr.Chris.
Er moet er een orde houden toch?
Ja okeej...maar wie dan? Een serieus iemand van 67, bijna 68,trouwens... is wel de oudste. Maar is die dan ook de wijste? (hij weet wel veel. veels te veel...)... 😉
Als Chris de orde niet houdt, wie dan wel? Stokers laten zich niet zo gemakkelijk de les lezen.
Tja de wijste niet,maar wel de knapste,(knap leelijk is ook knap)ik kan ook niet alles hebben,en de hersens hebben veel geleden van het zuipen en die val vorige jaar?volgens mij moeten we het maar aan Lummel overlaten????
Precies Chris, dat dacht ik ook al. Dan komt het goed hahaha
Dacht ik ook want Nimrax ik weet het niet?die is te serieus?
welkom erik de zoveelste erik of eric
gr erik
Denbelg
er zitten vele belgen hier op dit leuke forum ik ben ook een belg maar woon sinds2015 in duitsland aan de moezel in de buurt
gr erik
troet
eigenlijk is het st. lenaarts
gr erik
bedankt allemaal voor het hartelijke welkom. Ga ik jullie nu allemaal vragen stellen om verder te komen. Ben benieuwd wat het me allemaal gaat brengen. Enthousiast!
Hallo allemaal!
Ik ben Tom uit Noord-Brabant, 42 jaar. Groot whisky liefhebber. Om dat lekkere drankje wat beter te leren begrijpen overweeg ik om zelf een alambiek/pot-still te bouwen. Ik heb dus tot nu toe nooit iets zelf gebrouwen of gestookt maar speel met de gedachte. Ik zou graag een tijdje meelezen op dit forum om tot een plan te komen. Mocht het zover komen zal ik zeker om raad vragen en foto's delen!
Nu hoef ik niet meteen whisky te gaan stoken wanneer ik een alambiek heb. Iets simpels om mee te beginnen lijkt me handiger.
Ik heb nog niet veel rondgekeken op dit forum maar dat ga ik snel doen. Als iemand een tip heeft waar ik moet beginnen, graag!
Groeten,
Tom
Tom welkom op dit leuke forum,kennis delen alle leden graag dus heb je vragen ze worden hier graag beantwoord.gr.Chris.
Tom, welkom. Veel topics gaan over zelfbouw en een veel geziene setup is de koperen boiler ketel. Succes met oriënteren en cheers man!