Welkom Crxrick, leuke set hebben je gemaakt, zie helaas geen opening, vergeten soms ??
nee grapje natuurlijk.
Betreft de Crx.... in ik geloof 1988 of zo werkte ik voor een krant en mocht nieuwe auto’s testen om een stuk te schrijven. Deze was compleet getuned en prachtige lage skirts en spoilers. Na ik denk 5 minuten te rijden en 10 kilometer op de teller ging ik iets te hard over een drempel in Hilversum en reed de complete set eronderuit........ oeps foutje....... auto moest worden afgesleept. Dealer was ‘not amused’ . Overigens een leuk stukje over de auto en dealer geschreven ofwel dealer weer blij.
Crx, erg leuke scheurijzers ?
ai, voorzichtig ze zijn laag idd. en bloedsnel. arme dealer 🙂 weet je het kenteken toevallig nog ?
over de vulopening : de kolom zit er los op, kun je er gewoon op duwen en aftrekken, eenmaal er op geduwd zit hij vast genoeg om de ketel in zijn geheel op te tillen terwijl deze helemaal gevuld is .
enigste wat ik nog moet doen zijn (temperatuur metertje plaatsen) (gewoon voor de leuk, ik wil het puur op gevoel kunnen doen)
en wou de ketel nog polijsten
Gaaf zeg. Heb een type 2 uit 1989 gereden en die was bloedsnel en heel mooi. Helaas overleden toen een vrachtauto me van de weg reed en ik frontaal op een boom klapte. Daarna een type 2 uit 1993 gekocht. Veel problemen mee gehad, was zogezegd afgeracht.
Als ik ooit veel geld heb koop ik er weer een en dan een zwarte v-tec.
wow toch grappig dat hier zoveel (ex) crx rijders zijn, gaaf.
misschien echt een goed idee als er een aparte "gearhead" topic komt, dan kunnen we daar over praten zonder de rest van het forum lastig te vallen 🙂
Zolang ik er ook bij mag met de American muscle stem ik voor ??
CRX Rick, ook welkom, leuke ketel! En ik denk dat Jan Stookforum geen problemen heeft met een topicje meer of minder. Ik stoor me sowieso niet aan offtopic en CRX waren de mooiste en snelste auto's ooit, zelfs een ramp voor de toenmalige snelwegpolitie die met een porche ze wel eens probeerden bij te houden...
Welkom CRX Rick, en die porche(porsche) van Nimrax , 911, i rest my kees. Of een 1967 SHELBY (911 is te klein voor deze grote jonge)
Dank voor correctie Will. Spellingscontrole maakte er "pocher" van...
Evds heeft er een.
ja william maar wel een Porsche tractor van 1956
Geniaal die reclame, zo bekend ??
dit is hem met mij erop
Welkom CRXRik ben blij dat je op stroom stookt en niet op Gronings gas.ben niet zo’n motergek maar hou wel van lompe auto’s ,maar dat heeft er mee te maken dat ik zelf lomp ben,alleen met stoken ben ik niet lomp en tegen Adriana want dan word ze vals (vampier uit Roemenie)
CrxRik, geen enkel idee meer. Je kreeg de auto’s een paar dagen afgetankt mee en leverden de auto’s zo weer af. De dealers maar hopen op een positief (gratis)stukje.