Welkom Hados,leuk dat je er bij komt,dat vallen en opstaan valt wel mee,gewoon vragen,iedereen op het forum is heel behulpzaam.
Nou dat valt dan weer tegen.. Mijn whisky haalt de drie jaar en een dag nooit...
Ketels zijn in de loop der jaren gemaakt en ik ben niet zo van het wegdoen dus komt er steeds meer.... toch maar eens wat opruimen...
Dus niet zo veel bouwen maar brouwen.
Hoi Hades, leuk dat je geïnspireerd bent geraakt door "moonshiners" van discoverychannel. Gelukkig rijd hier geen politiewagen rond met een cameraploeg aan boord om bijvoorbeeld ChrisV te betrappen die onvindbaar bleek in de Venlo'se bossen en gewoon braaf in zijn schuurtje zat met zijn niet al te kleine ketel...
Welkom en cheers man! 😉
Ps.: net breaking news op het stookforum, wie weet een buitenkansje?
https://www.stookforum.nl/thread/smartstil-te-koop/
Bij mij weten ze dat het niet helpt,dus hebben het opgegeven???
Chris, jij koopt echt iedereen om...Niemand wil dat je stopt.. 😉
Welkom!
Heb een tijdje voor de overheid gewerkt,die namen niets aan,maar gaven het thuis adres mocht ik het aan de vrouw geven,konden zweren dat zij niets hadden aangenomen,dus ik weet inderdaad hoe het werkt???
Echt? De honden! Ik geloof je direct. Hier is ook gebouwd, totale corruptie. VVD wethouder. Nog bij De Raad van State geweest. Boeit ze niks. zo werkt het in deze BV Nederland.
Mijn naam is harold en ik stel me even voor.
Ik ben 33 jaar en heb een gezin met een mooie dochter en een tweede dochter en zoon zijn onderweg;-)
je snapt dat ik dus veel thuis ben en daarom ben ik een leuke hobby voor thuis begonnen.
Ik heb al wat ervaring met het maken van mede en dit wil ik uitbreiden naar het vergisten van fruit.
Ik hoop hier te leren en mijn ervaringen met jullie te delen.
Hoi Harold, welkom bij ons gezellige clubje. Het leuke is dat je werkelijk alle kanten op kan, met ketel, zonder ketel. Veel experimenteren en bij vragen en frustraties kan je die hier kwijt. Cheers man! 😉
Welkom Harold
Tweeling op weg of moeten we jaloers worden? Hopelijk zal je veel leren, en veel ervaringen zijn gewenst. We zullen braaf zijn, maar ik heb begrepen dat N , L , nog wel eens uit de bocht is/zijn gevlogen.
Lummel en ik doen nooit iets ! haha
Welkom Harold,
Je schreef ik heb een gezin met een mooie dochter.... vast ook een mooie vrouw?
Veel plezier hier... als je N en L niet te serieus neemt...?
Welkom