Welkom keitje.
Welkom Keitje, Cheers??
?Welkom!
Welkom, de appelcider hebben ze je al gewezen. Calvados, Cognac etc. zal je ook wel vinden. (de naam is beschermd, maar dat proef je niet 😉 )
Sköll William
Hoi Keitje... nog een oosterling..?
Nim, (oost)blok erop. 😉
Hahaha dan slaan ze terug met een Nimrax filter...
Welkom Keitje, let er wel op, als je eenmaal met je eigen drank maken, appelcider of....., bezig bent een ander leven binnen stapt.
yamas ofwel proost
Ook namens deze Ommenaar hartelijk welkom en veel stookplezier.
Ja stoken gaat bij je leven horen.het verveelt nooit.na 15 jr stook ik nog met plezier.en na drie jr.op het forum ben ik ze nog niet moe.dat betekend wel wat.alleen svp.geen alc.vrij bier kopen.of niet vermelden op het forum.
Hallo,
Hierbij wil ik mij graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Ruben, 38 jaar jong en geboren en getogen in Nijmegen. Al enkele jaartjes stook ik samen met mijn whisky-vriendengroep af en toe eens een klein vaatje vol whisky. Zelf ben ik enorm liefhebber van whisky en heb inmiddels ook al aardig wat geproefd 😉
Al enkele tijd zit ik erover te denken om gin te gaan stoken, maar weet niet precies wat voor een soort ketel je hier het beste voor kunt gebruiken. Kan ik dezelfde ketel gebruiken, of raden jullie mij een andere aan?
Momenteel gebruiken wij deze ketel:
Groeten,
Ruben
Welkom Ruben,
Dat zie ik graag, Whisky stokers (ben zelf pas op weg om hiermee te beginnen). Nog een bepaalde stijl die je volgt? Probeer zelf Islay-achtig spul te gaan maken.
Bij mijn weten kan dezelfde ketel alleen moet je de kruiden in een mandje ertussen hangen zodat de damp de leuke stofjes kan extraheren. Maar ben allesbehalve een expert.
Welkom Rubin.
Ruben, welkom!