Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 194 / 282

Paolo
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Alsnog even, welkom Bart en welkom Tomas op dit prachtige forum?

(@thomas)
New Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Dank  voor het warme welkom! En William hartelijk dank voor je antwoorden, daar heb ik zeker wat aan. Zeer gewaardeerd! 

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 9 jaar geleden

Jij bedankt voor je enthousiasme,Thomas ;-)?

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Thomas,welkom een mooie ketel trouwens,je zit in een mooi land de helft van het jaar,ik zit veel in Roemenie,ik stook ook op een ketel van daar,meestal fruit,heb nu 430 kg kersen staan te vergisten en 80 ltr mais.ik stook met een ketel van 100 ltr.en op mijn vacantie adres stook ik ook.mijn plannen zijn dan ook om daar te gaan wonen..

(@thomas)
New Member

Hi ChisV, het is hier mooi vertoeven in de regio! Qua groente en fruit ongevenaard. Ik vind het zo mooi dat zelf plukken, fermenteren en distilleren hier nog zo gewoon is. Volgende maand gaan we appels plukken, appelsap maken en  vervolgens in een vat met wat gist om appelcider te maken 🙂 En als het mislukt, zoals vorig jaar toen ik het veels te lang in het vat liet zitten, gewoon meenemen in de rakia. 

(@nimrax)
Lid

Yess, niets verspillen. Perfect!

(@Anoniem)

Thomas,ik vind het leuk om zo veel mogenlijk zelfvoorzienend te zijn,stoken hoort dan ook bij mijn levenswijze,we maken nog in roken vlees slachten en maken worst en gehakt,plukken nog paddestoelen en kruiden,maken nog kaas jam siroop etc.ik kan een stoel vlechten bijenkorf maken,manden vlechten,smeden.we wonen hier helaas in een rijtjeshuis,maar doe die dingen ook hier.in Roemenie heb ik plaats genoeg,maar hier kun je ook veel.maar mis wel de vrijheid die ik daar heb.en de ruimte.

(@Anoniem)

Ik weet niet of het jullie het opvalt maar we zitten bijna aan de 1500 leden,mooi he,?

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

1500 leden... word een  drukke bbq. 🙂

Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member

1500 leden... word een  drukke bbq. 🙂

Als we nu eens aansturen op een groot feest waarbij we uitgaan dat we tenminste 10% van de leden bij elkaar kunnen brengen dan is dat al een enorm feest. 

We hebben nog bijna een jaar tot de volgende bbq, maar wat denken jullie hiervan? https://www.stookforum.nl/thread/tussentijdse-stookforum-meeting/

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member

Toen ik bij je was, toen zei ik al dat als je 10% haalt het geweldig is. Mensen zijn druk, hebben andere verplichtingen, enz.

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
32 bezoekers online
11 gasten, 18 bots, 3 leden
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member

De bots zijn spiders als Google, die zorgen dat ons gebral snel in Google terug te vinden is. 14 mensen online dus.

(@Anoniem)

?

(@nomade)
New Member

Hoi ik ben Piet, belgische nederlander uit Sluis - Zeeuws Vlaanderen

ik ben net met pensioen en maak al mijn hele leven fruitwijn, heerlijk eerlijk en zonder sulfiet

daardoor gebeurt het sporadisch dat een wijn niet wil klaren - en zo heb ik nu

35 liter troebele pruimenwijn, die ik graag wil (laten) afstoken,

ik heb vroeger nog wel zelf gestookt maar het was mijn ding niet

dus, ofwel doet iemand het voor mij - of ik kan iemands installatie gebruiken - of we doen het samen?

ik hoop hier misschien geïnteresseerden te vinden,

gegroet

Pagina 194 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?