Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 211 / 282

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hoi Paradijsvogel, ik zag dat je al aardig op weg geholpen bent om je sugarshine te optimaliseren. Welkom! 🙂

Alchemist
Berichten: 3166
(@alchemist)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom Paradijsvogel, mooie foto's van de installatie. Ben een tikkeltje jaloers.

Berichten: 3546
(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ja, prachtige ketel!

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Paradijsvogel.

Berichten: 2
(@sneep)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Ook ik zal me even voorstellen : Sneep , geboren en getogen eilandbewoner (begin 70er jaren) hou me naast mijn werk (bouw) zo veel mogelijk bezig met genieten van het leven, creatief en experimenteel bezig zijn met (vaak "uit sloop" verkregen) nog perfect materiaal wat ik zonde vind om weg te gooien ,maar vooral hier op het eiland (en 5 tot 6 week p/jaar bergachtig Europa) mountainbiken , daarna een mooi stuk vlees op de BBQ met goed bier, rum, wisky of likeur uit een mooi glas , zelf "stoken" lijkt me een mooie aanvulling

Troet
Berichten: 439
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

welkom sneep . Gezond bezig met leuke dingen . Dit forum helpt je graag met de vragen over het stoken . Geboren en getogen op welk eiland ? Ik zelf heb mijn sporen op Texel staan .

Troet .

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom sneep

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Gave ketel Paradijsvogel. Welkom op dit mooie forum ?

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom Sneep.

Zo te lezen ben jij van de partij op het volgende forum BBQ ?.

Troet
Berichten: 439
(@troet)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Murmillo
Berichten: 2692
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Welkom!

Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

ja Troet, nu weet ik het wel dat ik niet bij was en wat ik dus gemist heb

Berichten: 2
(@sneep)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hoi troet, zijn dat jou sporen.... weer een mysterie opgelost ! 

Iedereen vroeg zich af waar die sporen toch vandaan kwamen ....

Die BBQ  ziet er goed uit ?? 

Berichten: 1677
(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

@Paolo , je ziet op die foto ook meteen, dat ze hun tafelmanieren, al snel kwijt waren. Een groot Bacchanaal. Maar wat gebeurd op de BBQ blijft op de BBQ, (en ,lekker discreet,hier op het forum natuurlijk)

Berichten: 9
(@genieter)
Active Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hallo Gerrit.

Ik zie een mooie (creatieve) ketel van een koffiezetapparaat?  Of is het iets anders?

Je schrijft wat te willen leren. Ik heb een tip voor je. Ik zie in je uitloop een slangetje en een plastic trechter en in vermoed een rubber afsluitring op je glazen pot?

Mij hebben ze eens verteld dat plastic of rubber samen met hogere alcoholen uit den boze zijn omdat je (als particulier) niet kunt weten wat de alcohol met de plastic doet. Mogelijk lossen er wel bestanddelen van op en die heb je dan in je drank zitten.

Wat wel gebruikt mag worden zijn, koper, rvs, glas, siliconen en loodvrije soldeertin. 

Vooral dat laatste is een ding. In de waterleidingen mag in de bouw als ik me niet vergis sinds 2006 enkel nog zilver soldeertin gebruikt worden, maar als ik hier naar de doe het zelf winkel ga verkopen ze nog steeds gewone lood soldeer en vermelden ze er niet bij dat dat niet (meer) geschikt is voor de consumptie waterleiding.... ik heb mijn ketel na één jaar helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw in elkaar gezet met zilver soldeertin.

Pagina 211 / 282
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?