Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Stel je even voor

Pagina 220 / 282

(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Erwin als enig serieus lid die ook nog eens niet drinkt (vanavond) welkom,en gefeliciteerd met die mooie prijs.daar ben ik nou echt jeloers op.?je kunt hem event.inruilen voor een gratis voettocht naar een Finse stokerij met drie gratis overnachtingen in de berm.

(@nimrax)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ehh Chris? Kan jij een paar keer op en neer met je taxibusje vol prijsmateriaal?
En niks achteroverdrukken he? 😉

(@Anoniem)

Ja dat kan wel,nee ik druk niets achterover zal er nog wat gebruikte inlegkruisjes bij doen,als bonus?

(@nimrax)
Lid

Toppertje ben je, thanks!!!
Die inlegkruisjes komen van?

A: Adriana
B: Adriana haar moeder?
C: Lummel? (we lezen zo weinig van hem, wie weet ligt hij wel knock out na een ombouw operatie)? Die heimelijk mislukt is as usual...
D: ChrisV die stiekum toch aan het zuipen is?

(@Anoniem)

Nee Oma large.als ik wat geef dan wel iets goeds.zijn wel beetje zwaar.?tja Lummel leeft die nog.ik stiekum drinken?

(@nimrax)
Lid

Ik voel een antwoord D 😀

(@Anoniem)

Nee tot 20.30 uur gewerkt.en morgen weer vroeg op..heb mij deze week al een keer misdragen en heb ook geen zin in alc. Ik hoop dat ik zaterdag mijn mais kan stoken.kelder raakt aardig leeg.klote kabouters.?

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Hahaha ik denk optie C. Hij reageert ook niet op mijn emails!

(@Anoniem)

Ja hij kon wel geimigreerd zijn,Krijgen we straks een program Lummel in Africa

(@pauls)
New Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Pauls

Hoi, 

Ik ben Paul, pensionado woon in Heerhugowaard, en een liefhebber van eigen gestookt nat.

Op dit forum hoop ik nog een heleboel te kunnen lezen en leren om tot nog betere resultaten te komen. Stoken doe ik in mijn garage. waar op dit ogenblik het een en ander staat te rijpen, waaronder Wiskey, Calvados,en Brandy. Nu wil ik mij wat meer gaan toeleggen op het stoken van Rum.

@ndré
(@ndre)
Noble Member

Welkom Paul, Cheers alvast??

(@wiliam)
Noble Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Welkom Paul. Als je de Engelse taal machtig bent, https://www.bostonapothecary.com/rafael-arroyos-lost-papers-on-rum/

(@nimrax)
Lid

Hoi Paul, als je melasse nodig hebt voor je rum, er is nog, als je wil.
Welkom hier en veel plezier!

Murmillo
Admin
(@murmillo)
Famed Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Welkom!

Lex
 Lex
(@lex)
Eminent Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hoi,

Ik ben Lex uit Gelderland, 50 jaar en boekhouder van beroep. Vorige week heb ik een starterspakket bij de stookwinkel gekocht en een smartstill bij ibought. De eerste stookwijn (suiker en turbogist) zit nu een week in de emmer en ik vind het heel leuk. Ik kan niet wachten op de eerste cola gemixt met eigen stook. Hierna ga ik voor de rum.

Pagina 220 / 282
Deel:

©2025 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?