Meldingen
Alles wissen

12 April 2018 gaan we op stookreis naar Zweden! Ga jij mee???

Pagina 5 / 7

Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik weet het niet precies, ik denk dat het al wel iets milder zal zijn hoor. Ik ga het in ieder geval goed in de gaten houden. Voor de komende week is het overdag al boven nul zo te zien:Β  https://www.google.nl/search?q=weer+in+edsleskog&oq=weer+in+edsleskog&aqs=chrome..69i57j0.3980j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Β 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

We gaan trouwens daar de T500 van Johan de eerste keer gebruiken. Hij heeft alleen een refluxkolom dus geen koperen helm. Wel heeft hij een 12 liter ketel met kolom staan. Ik zal voor de zekerheid een Gin basket meenemen, dan kunnen wel desnoods met een lege kolom gin stoken πŸ™‚

Beantwoorden
Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Strak plan Jan Nog een Weekje schiet op nu.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb vandaag met DPD wat gist, kool en klaringsmiddel naar johan gestuurd en een gin basket, kan hij nog snel even wat extra stookwijn klaarmaken.Β 

Β 

Nog een weekje en dan vertrekken!

Β 

Ik zal trouwens wel vaak de BOB moeten zijn want we hebben niet genoeg aan de bus van Johan, ik zal dus moeten chaufeuren.... Maar ik heb de proeverij bij Macmyra al een keer gedaan dus geen probleem πŸ˜‰Β 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Maar met dagtemperaturen van 12 graden zitten we wel erg goed πŸ™‚

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

We zullen jouw verminderde consumptie proberen te compenseren. πŸ˜‰ Mooi weer ben ik trouwens ook niet vies van. Bijna Bijna mogen we.......

Β 

Beantwoorden
Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jan hoe kunnen we het beste betalen daar kronen pin visa ?

Beantwoorden
Berichten: 111
(@ijsvogel)
Estimable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Waar spreken we donderdag af? Of heb jij alle telefoonnummers en maak je een appgroep Jan?

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Hey Raymond, gewoon pinpas en visa hoor, de vorige keer heb ik geen kroon gezien. Zelfs bijna niet de mogelijkheid gehad iets uit te geven πŸ˜‰

Ijsvogel, mijn nummer is 0643404154. Voeg me maar toe aan whatsapp, dan kunnen jullie mij bereiken. We zien elkaar anders gewoon bij de terminal, ik weet nog wel een beetje hoe jullie er uit zien hoor πŸ™‚

Ik heb er zin in!

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jongens heel veel plezier in Zweden! Ik weet uit ervaring dat dat wel gaal lukken:-)

Β 

Beantwoorden
Berichten: 445
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Heb mijn nummer aan Jan door gegeven zodat jan app groep kan aanmaken maar we zien elkaar wel bij de terminal, wij gaan in ieder geval stevig ontbijten op schiphol bier en vette worst πŸ˜‰

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heel veel plezier en laat het smaken daar Jan jammer dat je de bob moet zijn,in Roemenie ga ik dan met paard en kar,vang een rendier en het probleem is opgelost.kom gezond terug.gr.?Chris.V.

Β 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik hoop dat het weer net zo gezellig gaat worden Erik πŸ™‚ De foto's zullen je straks allemaal wel heel bekend voorkomen πŸ˜‰

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
Topic starter
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Haha Chis dat zou een mooie oplossing zijn idd!

Raymond, als ik er ben app ik je wel. Ik slaap vanavond in amsterdam en neem dan een taxi naar Schiphol. Vertrekhal 1, ik ben al ingchecked πŸ™‚

Tot morgen mannen!

Beantwoorden
Berichten: 522
(@capo70)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Stokers,

een hele goede tijd daar !

Β 

Beantwoorden
Pagina 5 / 7
Deel:

Β©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?