Meldingen
Alles wissen

Foto's Weekend zweden 2018

Pagina 2 / 3

Berichten: 445
Topic starter
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

De volgende dag het hert verder verwerkt en de eerste alcohol verstookt om een mooie gin van te maken.

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik krijg al weer honger als ik deze fotos zie. Heb je ook fotos van de zalm op cederhout? Heb ik vandaag nagemaakt op de bbq!

Beantwoorden
Berichten: 445
Topic starter
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ja die heb ik ook Jan die komen ook nog langs, maar wat hebben wij een top weekend gehad.

De groep is echt heel close geworden en hoop mooie herinneringen , en deze groep gaan elkaar zeker nog een keer terug zien om iets leuks te doen.

Alles was gewoon af het weer het eten drank de gezelligheid en natuurlijk de zorgen van Johan, hij zit op een top locatie, en ik ga zeker een keer terug met een groep collega 

 

Beantwoorden
Berichten: 357
(@doublebarreltwo)
Reputable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Prima reportage Raymond,word zelf altijd blij van dit soort verslagen. Grt DB

 

Beantwoorden
Berichten: 522
(@capo70)
Honorable Member
Deelgenomen: 7 jaar geleden

Mannen en vrouwen, dat ziet er weer fantastisch uit !!!

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik heb er ook weer heel goede nieuwe herinneringen bij! Daar kan ik weer een hele tijd op teren! Ik kreeg nu meteen zin om zelf weer te gaan stoken 🙂 Dat was een heel tijdje geleden. Waar zo'n weekend a niet goed voor is!

Beantwoorden
munckerik
Berichten: 5137
(@munckerik)
Lid
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Toch wel met een T500 of heb je die jezelf nog niet cadeau gedaan?

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Jazeker, mezelf net cadeau gedaan 🙂

Boiler en copperdome, heb de foto weer weggehaald. We moeten dit topic voor de Zwedenfoto's houden 😉

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Je krijgt na zo'n weekend ook zin om spontaan eens naar de kinderboerderij te gaan!

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Dat zal wel daar hebben ze meestal ook ree’en,zie die kinderen al brullen als je zo’n beestje om zeep helpt,Jan Jan toch,niet van jou gedacht.gr.????Chris.V.

 

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ach Chris, soms moet je even aan jezelf denken ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ja en zeker als dat Zweedse gevoel er nog in zit.ik ben blij dat jullie een mooie tijd hebben gehad,en ook dat het een groep was die goed klikte,maar het is mij wel eens opgevallen dat moonshiners een zefde soort mensen zijn met veel overeen komende interesse.dus dat moet wel klikken.gr.??Chris.V.

 

Beantwoorden
Berichten: 68
(@dewittelinde)
Trusted Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

Ziet er gezellig en lekkerrrr uit

Beantwoorden
Berichten: 445
Topic starter
(@raymond)
Reputable Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

hier het volgende setje Foto's micro bierbrouwerij en een heerlijke stoofschotel van het hert de tweede avond.Geweldige tijd gehad.

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ziet er  goed uit ,dat is genieten,ik had de vorige week een vlucht met veel turbolentie op een gegeven ogenblik roept de piloot riemen vast we storten neer rechts van mij gaat een vrouw zich opmaken en ik vraag waarom,antwoord ze een mooie vrouw zoeken ze het eerst,dan zie ik een vrouw al het goud om hangen,ik vraag haar ook waarom,antwoord ze een rijke vrouw zoeken ze eerst,dan zie ik een afrikaanse vrouw haar slipje uit doen en ik vraag haar ook waar ben je mee bezich,antwoord ze zoeken het eerst naar de zwarte doos.het vliegtuig is niet neergestort.hahaha.gr????Chris.V.

 

Beantwoorden
Pagina 2 / 3
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?