Meldingen
Alles wissen

Foto's Weekend zweden 2018

Pagina 3 / 3

Berichten: 25
 GA
(@ga)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

 

Lijkt me gaaf om eens mee te gaan maar persoonlijk kan ik echt niet meekijken naar het afgeschoten ree en het strippen ervan. Noem me hypocriet gezien ik wel vlees eet en moeite heb met het slachten en zien van dierenleed maar mijn tere zieltje kan dit niet aan. Als het stookvirus flink aanslaat krijg ik mezelf nog wel zo ver om in de toekomst eens mee te gaan, lijkt me erg gezellig!

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

GA,er is meer dierenleed in de slachthuizen hier,een ree heeft in de natuur en vrijheid geleefd.een schot dat hij niet in de gaten heeft dood hem,ik slacht heel veel zelf met het respect voor het dier,ik dank het ook altijd dat hij het leven geeft voor mij.gr.Chris.V.

 

Beantwoorden
Berichten: 25
 GA
(@ga)
Eminent Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

 

Fair point... Het is ook krom hoor. Alleen Uit een slachthuis zie ik het niet(maar weet ik het wel). En die bewustwording is dan eventjes heavy

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

GA,daarom krijg je dan ook meer respekt voor dat stukje vlees,je beseft dan dat het een levend wezen was net als ons.gr.Chris.V.

 

Beantwoorden
Berichten: 4146
(@lummel)
Famed Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik volg GA, Kan het ook het ook niet aanzien maar iemand anders betalen om de kutklus te doen is feitelijk ook laf. Dan maar laf, ik heb er vrede mee.  

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Maar wel een vlieg dood slaan,he.????.gr.Chris.V.

 

Beantwoorden
Pagina 3 / 3
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?