Meldingen
Alles wissen

Topic 2000 ChrisV Moonshine

Pagina 11 / 29

Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb net de vaten gecontroleerd,een van kersen staat mooi wild te vergisten,en een niet,dus daar gooi ik straks gist bij,die van mais staat nog flink te borrelen.ik denk dat ik bij het vat kersen dat niet staat te vergisten ook nog 5 kg suiker bij gooi.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik heb er gist bij gedaan en 5 kg.opgeloste suiker.dus morgen kijken.

Beantwoorden
Paolo
Berichten: 618
(@paolo)
Honorable Member
Deelgenomen: 6 jaar geleden

We zijn benieuwd, erg leuk zo dit project te volgen Chris ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Net gekeken,alles staat nu mooi te vergisten.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik had niet anders verwacht Chris ? goed bezig! Tzt eens vergelijken met de kersen van Lummel ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Lijkt mij mooi,maar je hebt zo wie zo een paar liter te goed,ik ben net een olifant,ik vergeet bepaalde dingen nooit. Ik heb een mooi pruimpje thuis nu komen emmers  Pruimen binnen maar niet zo mooi.kan aan kilo’s aardbeien komen maar heb geen plaats.komen net met kilo’s kip,Chris krijgt alles gratis.mooi he.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Ik heb net de kersen gecontroleerd.gaat goed zo,staan te vergisten,kan de alc.al goed ruiken.het bubbelen zie ik niet goed door de koek vd.kersen,maar mijn neus ruikt het wel.de pruimen die ik gekregen had waren nog niet zoet genoeg ik heb gezegt dat ze die nog moeten laten hangen.ik denk dat het er waren die door de harde wind uit de boom zijn gewaaid.een beetje suiker vind ik niet erg,maar niet 25% suiker.dan stook ik ze niet.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb de kersen gecontroleerd,in een vat gaat mijn aansteker uit,in het ander niet,maar ik heb het vat waar de aansteker uit gaat heel goed afgesloten het ander niet.het zelfde als je een waterslot gebruikt en het vergistings vat lekt.dan krijg je ook geen bubbels in je waterslot,heb het nu goed afgesloten en morgenmiddag controleren,om dat er een dikke koek van pulp boven op zit zie ik dus ook geen bubbels,dus aanstekertest.ik heb er vertrouwen in dat het wel goed zit.

Beantwoorden
maasjoerts
Berichten: 75
(@maasjoerts)
Trusted Member
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Chris ik zit te genieten van jou verhaal, stinkend jaloers, jij moet wel een goede kruiwagen hebben bij die fruittelers/veiling dat je zoveel fruit kan bemachtigen.

wacht met spanning af wat het wordt.

 

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Je zit niet ver uit de buurt Well is niet ver van Blerick,ik laat graag mensen mee profiteren,dus als ik weer 500 kg druiven kan krijgen,dan deel ik graag.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Heb de kersen en mais gecontroleerd.staat alles mooi te vergisten,bij een vat bleef de aansteker branden, maar naar mijn gevoel was alles goed, na ik het beter afgesloten heb vrijdag gaat de aansteker nu ook uit.

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Krijg deze week weer mooi weer om te vergisten,heerlijk in de zomer,geen gekloot met vaten of emmers binnen,God doet het werk.en over twee drie weken ik?ben echt nieuwschierig wat het wordt.

Beantwoorden
Berichten: 6760
Admin
(@stookforum)
Illustrious Member
Deelgenomen: 8 jaar geleden

Ik ben benieuwd naar de Kirsch van chris ?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Zit vol ongeduld te wachten?nog twee weekjes denk ik,weer is prima,mooie themp.buiten 22-24gr.?

Beantwoorden
Berichten: 0
(@Anoniem)
Deelgenomen: 1 seconde geleden

Weer even gecontroleerd,ik dacht dat mischien de mais klaar was,maar alles staat nog flink te vergisten,de kersen ruiken lekker.ik ben benieuwd maar als ik Lummel en Jan over kirsh hoor dan moet het een godendrankje worden.ik hoop op 140 - 180 flessen.

Beantwoorden
Pagina 11 / 29
Deel:

©2024 Powered by Solydee Advies & IT

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?